شناسهٔ خبر: 77367 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

همراه با رقابت سینماگران برای حضور در جشنواره فیلم فجر ۳۳؛

تمام تلاشمان را برای رساندن "من دیگو مارادونا هستم" به جشنواره فجر می کنیم

جواد نوروزبیگی43 "بهرام توکلی" اثر جدید خود را با نام "من دیگو مارادونا هستم" برای جشنواره فجر می‌سازد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، "جواد نوروز بیگی" تهیه کننده، در خصوص "من دیگو مارادونا هستم" گفت: این اثر یک موضوع اجتماعی – خانوادگی دارد و داستان دو خانواده را روایت می‌کند که بی ربط با موضوع "دیگو مارادونا" هم نیست و مضمون آن از نظر موقعیت به طنز گرایش دارد.

تهیه کننده "طبق حساس" ادامه داد: تولید این اثر را کمی دیر شروع کردیم اما تمام تلاشمان را برای رساندن این فیلم به جشنواره فیلم فجر خواهیم کرد.

وی در خصوص کارگردانی این اثر اظهار داشت: کارنامه‌ی "بهرام توکلِی" کارگردان این اثر تا کنون از کیفیت هنری بسیار بالایی برخوردار بوده و آثارش در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی به خوبی دیده شده و جوایز زیادی را کسب کرده است؛ امیدوارم این فیلم هم به مانند دیگر آثار وی بدرخشد.

"نوروز بیگی" اظهار داشت: ۴۰ درصد از تصویر برداری کار تمام شده، تصویر برداری در لوکیشن‌های متفرقه آن تمام شده و تنها تصویر برداری در لوکیشن‌ اصلی باقی مانده است.

گفتنی است؛ "من دیگو مارادونا هستم" به کارگردانی "بهرام توکلی" و بازیگرانی چون گلاب آدینه، ویشگا آسایش، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان، مهسا غلامی، هومن سیدی، سارا بهرامی و ... هم اکنون در مرحله تصویر برداری قرار دارد.
 

نظر شما