شناسهٔ خبر: 77198 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

انتقاد رسایی از لغو برنامه منتقدین در دانشگاه ها؛

حمید رسایی: اقلیت ناراحت را در صف نانوایی ببینید+فیلم

رسایی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات یکی از مشاوران رئیس جمهور در مورد جامعه زنده گفت: تقی‌زاده ملعون سرش را از گور بیرون آورده است و می‌گوید دارید روی من را سفید می‌کنید.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در پایان صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک روز دانشجو گفت: متأسفانه امروز روز دانشجو مانند سال گذشته به دلیل تنگ‌نظری‌ها بدون حضور تشکل‌های دانشجویی برگزار شد و فرصتی برای بیان نقطه نظرات آنها اختصاص داده نشد.

وی افزود: آقای روحانی فقط خودش صحبت کرد و باز هم به مجلس حمله کرد؛ چند ماه قبل هم زمان بازگشایی دانشگاه‌ها همین اتفاق افتاد و آقای روحانی ابراز تأسف کرد که چرا برنامه‌ریزی جلسه به شکلی بوده که برای تشکل‌ها وقت نگذاشته‌اند.

رسایی خاطرنشان کرد: ایشان می‌گویند من آمده بودم به دانشگاه برای شنیدن نه حرف زدن؛ آقای روحانی چرا امروز تأسف دیروز خود را جبران نکردید؟ اگر قرار است رئیس جمهور روز دانشجو برود به دانشگاه و برای کارمندان صحبت کند خب روز کارمند بروند به دانشگاه چرا روز دانشجو می‌روند؟

وی با اشاره به پیام رئیس جمهور به همایش اعتدال خاطرنشان کرد: ایشان می‌گویند پیام اصلی اعتدال این است که بگذاریم افراد حرف‌شان را بزنند اما امروز سخنرانی همسر شهید علی‌محمدی آقای حسین شریعتمداری، چند نفر از نمایندگان و از جمله خود من را در دانشگاه‌ها لغو کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان در دانشگاه می‌گویند اقلیتی خوشحال نیستند، بروند خوشحالی‌شان را جای دیگر جبران کنند؛ آقای روحانی! برو داخل صف نانوایی تا ببینی آن اقلیتی که خوشحال نیستند چه کسانی هستند و چرا خوشحال نیستند؟

وی با اشاره به سی شاخصی که یکی از کسانی که در رسانه‌های دولتی از او به عنوان مشاور رئیس جمهور یاد می شود برای جامعه زنده معرفی کرده است، بیان داشت: او می‌گوید جامعه‌ای زنده است که دانمارک به شهروندان آن ویزا دهد.

رسایی گفت: چقدر خودباختگی و غرب‌زدگی! تقی‌زاده ملعون سرش را از گور بیرون‌ آورده است و می‌گوید دارید روی من را سفید می‌کنید.

نماینده مردم تهران در انتها تصریح کرد: غرب زده‌ها! ای کسانی که به اسم اعتدال نفوذ کرده‌اید. این اعتدال نیست کاریکاتور اعتدال است. دروغ است دروغ.

 

گفتنی است حامد زارع مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه  فارس در واکنش به لغو سخنرانی رسایی در مراسم 16 آذر این دانشگاه گفت: ما مجوز برگزاری 16 آذر را با حضور حجت‌الاسلام رسایی از دو هفته قبل گرفته بودیم اما صبح امروز رئیس دانشگاه با رسایی تماس گرفت و اینگونه ادعا کرد که این برنامه مجوز ندارد.

وی افزود: گویی این اقدام تحت فشار استانداری قم اتخاذ شده است چرا که خود مسئولان دانشگاه اعلام کردند که ما می‌خواهیم مراسم 16 آذر را با حضور استاندار در دانشگاه برگزار کنیم.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: در حقیقت ماجرا اینگونه است که مسئولان برای حضور استانداری قم در مراسم 16 آذر سخنرانی رسایی را در دانشگاه ما لغو کردند.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل حمید رسایی: اقلیت ناراحت را در صف نانوایی ببینید+فیلم با حجم
16 MB

نظرات مخاطبان 3 1

  • ۱۳۹۳-۰۹-۲۴ ۰۰:۵۴رضا 3 4

    سلام:بسیار خوب کرده اند که سخنرانی ایشان و امثال ایشان را لغو کرده اند!مگر اینها کم تربون در اختیار دارندوضمنا اگر یشان برای گرانی نان ناراحتند,چرا برای تورم45% و گرانی روزانه اجناس در زمان احمدینژاد نگران نشدندو حرفی نزدند؟
                                

نظر شما