شناسهٔ خبر: 76963 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

فردا، جلسه غیرعلنی مجلس با حضور نوبخت

نوبخت در مجلس معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، فردا و پیش از جلسه علنی مجلس، در جلسه غیر علنی بهارستان‌نشینان حضور یافته و درباره لایحه بودجه ۹۴ کل کشور توضیحاتی به نمایندگان ارائه می کند.

به گزارش نماینده ،حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جزئیات جلسه امروز این هیئت، گفت: جلسه امرروز هیئت رئیسه مجلس با حضور تمامی اعضا و رئیس مجلس برگزار شد که در این جلسه، امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه قانون‌گذاری و تنقیح قوانین به اعضای هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه داد.

وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، مقرر شد که برای تنقیح قوانین، طرحی از سوی هیئت‌رئیسه مجلس ارائه شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در همین زمینه تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه راه‌کارهایی برای عملیاتی شدن بخش تنقیح قوانین مجلس ارائه و قرار شد که این راه‌کارها عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد تا محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، فردا و پیش از جلسه علنی مجلس، در جلسه غیر علنی بهارستان‌نشینان حضور یافته و درباره لایحه بودجه ۹۴ کل کشور توضیحاتی به نمایندگان ارائه کند.

 

نظر شما