شناسهٔ خبر: 76707 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سخنرانی شریعتمداری در دانشگاه امیر کبیر لغو شد

حسین شریعتمداری معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه از ابتدا برای سخنرانی شریعتمداری در این دانشگاه مجوز صادر نشده بود، گفت: در آینده شخصا از شریعتمداری برای حضور در دانشگاه امیرکبیر دعوت می‌کنم.

به گزراش  نماینده رضا صراف معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با فارس، گفت: بارها به تشکل‌های دانشجویی دانشگاه اعلام کردیم که تا زمان صدور مجوز سخنرانی‌ها خبری اعلام نشود ولی خبر سخنرانی شریعتمداری در دانشگاه امیرکبیر قبل از صدور مجوز اعلام شد و به نوعی تشکل‌ها ما را در عمل انجام شده قرار دادند.

وی افزود: وقتی هنوز برگزاری یک سخنرانی در دانشگاه به تصویب نرسیده است نباید اعلام می‌شد که به اینگونه شبهه ایجاد نشود.

صراف اضافه کرد: هیات نظارت به دلایل حفظ حرمت میهمان در دانشگاه امیرکبیر با برگزاری این سخنرانی مخالفت کرد و از ابتدا مجوزی صادر نشد که لغو شود.

معاون فرهنگی دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: تاکید رئیس دانشگاه امیرکبیر بر ارزشی بودن شریعتمداری است و خود من نیز در آینده شخصا از وی دعوت می کنم که برای سخنرانی در دانشگاه حضور یابد ولی با توجه به سابقه دانشگاه امیرکبیر در این شرایط حضور وی در دانشگاه ممکن بود سبب عدم رعایت حرمت وی شود.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر لغو سخنرانی شریعتمداری از سوی رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور در استان گلستان بوده و خبری از این موضوع نداشته است و دانشگاه امیرکبیر نیز یک دانشگاه مستقل است و هیات نظارت دانشگاه به دلیل حفظ آرامش با این سخنرانی مخالفت کرد.

وی ادامه داد: این موضوع اصلا جناحی نبوده است و صلاح دانشگاه در چارچوب ضوابط انجام می‌شود.

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۵ ۱۶:۳۸عادل 0 0

    لعن علی عدوک یا علی
    این معاونه ، روحانی و  هاشمی
                                

نظر شما