شناسهٔ خبر: 76428 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

غلامعلی حدادعادل در حاشیه همایش سرطان مصرف:

از کارهایی که برای پرهیز دادن مردم از مصرف بی رویه انجام شود پشتیبانی می کنم

حدادعادل/2 نماینده تهران: شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد الگوی مصرف وارد نشده البته در سال خودش توصیه هایی کرده است.

به گزارش نماینده روز گذشته در موسسه فرهنگی سرچشمه ، همایشی با عنوان سرطان مصرف توسط نهضت پوسترهای مردمی برگزار شد. دکتر غلامعلی حدادعادل در حاشیه همایش سرطان مصرف به سوال خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نماینده درباره اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع الگوی مصرف چنین پاسخ داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد الگوی مصرف وارد نشده، البته در سال خودش توصیه هایی کرده ولی در حال حاضر بیشتر کار آن را ستاد الگوی اسلامی پیشرفت دنبال می کنند که یک بخش از آن هم مسائل اقتصادی و تولید و مصرف است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در جواب یکی از خبرنگاران درباره بِرَندهایی که مردم ما درگیر آنها هستند گفت: من درخصوص مصرف، جامعه را بسیار آسیب دیده می بینم و از هر کاری که برای آگاهی مردم و پرهیز دادن آنها از مصرف بی رویه انجام شود - که این یک کار اسلامی است - پشتیبانی می کنم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه راهکار خود را در قبال مصرف گرایی اینگونه مطرح کرد: هر کسی که نمی تواند روی دیگران تاثیر بگذارد، از خودش شروع کند و مرزهای این عادتی که به صورت مصنوعی و تحمیلی ایجاد شده است را بشکند و به سبک زندگی اسلامی بازگردد.

نظر شما