شناسهٔ خبر: 76304 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نمایندگان از ارائه طرح‌های‌ شبه‌دار پرهیز کنند

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس نسبت به تکرار شبهات مربوط به مجالس گذشته در مورد مجلس نهم هشدار داد و گفت: مجلس مواظبت کند زمینه این شبهه که نمایندگان فعلی می‌خواهند برای حضور خود در مجلس آینده مقدمه‌چینی کنند، فراهم نشود.

به گزارش نماینده، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با توصیه به نمایندگان جهت پرهیز از ارائه از طرح‌هایی که ایجاد شبهه می‌کند، گفت: مجلس نهم تا امروز توانسته مواضع مستقل خود را در چارچوب اصولی که مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند و بر اساس قانون اساسی حفظ کند.

وی نسبت به تکرار شبهات مربوط به مجالس گذشته در مورد مجلس نهم هشدار داد و افزود: مجلس نهم در اواخر عمر خود باید مواظبت کند طرح‌هایی در صحن مطرح نشود که بوی این استشمام شود که نمایندگان فعلی می‌خواهند زمینه حضور خود در مجلس آینده را فراهم کنند.

حاجی‌دلیگانی با تأکید بر اینکه مردم عملکرد نمایندگان مجلس نهم را مشاهده کرده و تک‌تک نمایندگان را رصد می‌کنند، گفت: امروز، طرحی در دست بعضی همکاران دیدم که بر مبنای آن صلاحیت رسیدگی به شرایط اولیه نامزدهای انتخابات مجلس را از فرمانداری‌ها گرفته به وزارت کشور واگذار می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: اجرای این طرح، شاید هیچ تغییری در ترکیب مجلس آینده ایجاد نکند، ولی به هر حال شبهه پدید می‌آورد.

حاجی‌دلیگانی همچنین گفت: اگر این طرح،  ۲ سوال پیش ارائه شده بود، هیچ شبهه‌ای به‌وجود نمی‌آورد اما اکنون و حدود یک سال مانده تا پایان عمر مجلس نهم، طرح آن درست نیست.

نظر شما