شناسهٔ خبر: 76083 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قیمت موتورسیکلت های برقی تهران اعلام شد

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تولید موتورسیکلت‌های برقی در شهر تهران گفت: قیمت این موتور‌ها ۸ تا ۱۲ میلیون تومان است که ۸۰ درصد از قیمت موتورها به صورت وام به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش نماینده، اقبال شاکری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ورود موتورسیکلت‌های برقی در شهر تهران گفت: بیش از یک سال است که کارشناسان در خصوص استانداردهای لازم برای تولید موتورسیکلت‌های برقی تحقیقات مفصلی را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به عنوان مجری طرح، کارهای کارشناسی دقیقی را برای تولید اینگونه موتورها در شهر تهران انجام داده است و در واقع می‌توان اظهار کرد که موتورسیکلت‌های برقی استانداردهای لازم را دارا هعستند.

شاکری با بیان اینکه شرکت لیزینگ شهر که زیرمجموعه بانک شهر قرار دارد، هماهنگی‌های لازم را برای پرداخت وام خرید موتورسیکلت‌های برقی انجام می‌دهد به طوری که ۸۵ درصد از قیمت موتورسیکلت‌ها به صورت وام به متقاضیان پرداخت می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پرداخت وام خرید موتورسیکلت‌های برقی گفت: این وام بدون بهره است، ضمن اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لیزینگ شهر برای خرید موتورسیکلت‌های برقی و استفاده از وام ثبت‌نام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌های برقی پیش‌بینی شده است یا خیر؟ گفت: قطعاً در این زمینه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است به طوری که پلیس راهور نیز قول داده است شمارگذاری موتورسیکلت‌ها را در دستورکار خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه متقاضیان می‌توانند برای خرید به سایت لیزینگ شهر مراجعه و تسهیلات درنظر گرفته شده مراجعه کنند، می‌توانند به صورت آزاد نیز موتورسیکلت‌های برقی را از نمایشگاه‌ها خریداری کنند.

شاکری ادامه داد: موتورسیکلت‌های برقی ۳۰۰ وات بوده و شارژ آنها به گونه‌ای که دو روز شارژ بوده که البته این بسته به استفاده راکبان موتورسیکلت‌ها دارد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: قیمت موتورسیکلت‌های برقی بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان بوده که ۸۰ درصد از قیمت این موتورسیکلت‌ها به صورت وام به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً قیمت فعلی برای موتورسیکلت‌ها قیمت بسیار بالایی است، گفت: امیدواریم با تولید انبوه قیمت این موتورها نیز کاهش پیدا کند.

 

نظر شما