شناسهٔ خبر: 76013 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حمایت فراکسیون رهروان مجلس از لایحه خروج از رکود

فراکسیون رهروان سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون گفت: در این جلسه اعضاء بر حمایت از لایحه خروج از رکود تاکید کردند.

به گزارش نماینده، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه امروز این شورا که صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس برگزار شد، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان هرروان ولایت صبح امروز با حضور تمامی اعضا، علی لاریجانی رئیس مجلس و محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوعاتی از قبیل اقتصاد مقاومتی، وضعیت کلی اقتصاد کشور و همین‌طور چگونگی بررسی بودجه سا‌ل آینده مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: در ادامه این جلسه نیز کنترل بودجه، تقویت بودجه سلامت، حمایت از لایحه خروج از رکود، وضعیت بودجه سال جاری با توجه به کاهش قیمت نفت در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.  

نعیمی‌رز خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای فراکسیون نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد موارد مطروحه، بیان کرده و راهکارهایی نیز ارائه دادند.  

وی در پایان تصریح کرد: همچنین در این جلسه مسائل جاری کشور، منطقه و اوضاع بین‌الملل نیز بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما