شناسهٔ خبر: 75969 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

زمان آغاز ثبت نام کنکور دکتری ۹۴

دکتر حسین توکلی افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه ۱۶ آذر آغاز می شود و روز یکشنبه ۲۳ آذر پایان می پذیرد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۴ از روز ۱۶ آذرماه خبر داد و گفت: دفترچه راهنما از شنبه ۱۵ آذرماه بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

دکتر حسین توکلی افزود:  آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۴ برای پذیرش دانشجو در  ۷ گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی، هنر و زبان های خارجی برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه ۱۶ آذر آغاز می شود و روز یکشنبه ۲۳ آذر پایان می پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه آزمون که از روز شنبه ۱۵ آذر در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود، در محدوده زمانی ذکر شده و در صورت وحود شرایط بودن، نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد:  آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۴  منحصراً در یک نیم روز در روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید در جلسه امتحان به سئوالات آزمون زبان خارجی، استعداد تحصیلی و سئوالات تخصصی پاسخ دهند.

نظر شما