شناسهٔ خبر: 75740 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رژیم صهیونیستی بعد از ۶۰ سال خودش را در معرض نابودی قطعی و حتمی می‌بیند

کریمی قدوسی عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از ۶۰ سال امروز خودش را در معرض نابودی قطعی می‌بیند، تأکید کرد: این رژیم برای محو کردن آثار زیانبار شکست در غزه، قانون یهودی‌سازی قدس را تصویب کرد.

به گزارش نماینده، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تصویب قانون یهودی‌سازی قدس شریف توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از گذشت ۶۰ سال و سرمایه‌‌گذاری سنگین سران این تفکر در دنیا به خصوص آمریکا و انگلیس، امروز خودش را در معرض نابودی قطعی و حتمی می‌بیند که مصادیق آن مبارزه نیروهای چندگانه غزه و آمادگی ساکنان کرانه باختری رود اردن و قدس شرقی است که این روزها در عرصه انتفاضه جدید در حال نبرد شدیدی با ارکان رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای اینکه مقابل مهاجرت معکوس را بگیرد و آثار زیانبار شکست در غزه را محو کند، باید دست به اقدامات جدیدی بزند که این پیروزی‌ها و اثرات آن را کم‌اهمیت جلوه دهد؛ یکی از اقدامات مهم بعد از نبرد غزه، ظهور و بروز داعش در عراق بود که هدف اصلی این هجوم داعش از سوریه به عراق، تحت‌‌الشعاع قرار دادن حماسه چند هفته‌ای جوانان غزه بود و اخیراً نیز با شقاوتی که رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام داد، باعث برانگیختگی خشم مردم در این منطقه از فلسطین اشغالی شدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اخیراً در مورد ضرورت تسلیح کرانه باختری فرمودند که «قطعا این اتفاق خواهد افتاد»، همین موضوع بسیار موجب آشفتگی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه روزهای آینده شاهد تحولات عظیم و برخوردهای خشن‌تر رژیم صهیونیستی در قدس شریف خواهیم بود، تأکید کرد: اعلام تشکیل دولت یهودی در قدس شریف به معنای نابودی اسرائیل و رو به اضمحلال بودن این رژیم غاصب است.

کریمی‌قدوسی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات این روزها در فلسطین اشغالی باعث تحولات عظیمی در آینده نه چندان دور در منطقه خواهد شد و این تحولات زمینه نابودی قطعی و حتمی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما