شناسهٔ خبر: 75411 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش جلسه مشترک امروز فراکسیون‌ها با وزیر پیشنهادی علوم

محمد فرهادی/1* حضور پرشمار نمایندگان از طیف‌های مختلف در این جلسه نشان می‌دهد وزیر جدید پیشنهادی علوم این بار راه همواری را برای کسب رای اعتماد در پیش دارد.

به گزارش نماینده جلسه مشترک دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان برگزار شد. این جلسه ساعت ۷ صبح سه‌شنبه در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه که غلامعلی حدادعادل (رئیس فراکسیون اصولگرایان) و کاظم جلالی (رئیس فراکسیون رهروان) نیز در آن حضور داشتند، ابتدا وزیر پیشنهادی علوم درباره خود و برنامه‌هایش توضیحاتی ارائه کرد، سپس نمایندگان به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند. از جمله نمایندگانی که در این جلسه به ایراد نظراتشان پرداختند، می‌توان به آقایان شهریاری، توکلی، حیدرپور، نقوی‌حسینی، نادران، ناصری، پیرموذن، کارخانه، ندیمی، افضل‌پور، زاهدی و خانم طبیب‌زاده اشاره کرد.

گفتنی است پس از ایراد سخنرانی و اظهارات نمایندگان، فرهادی به پاسخ دادن به شبهات و سوالات نمایندگان پرداخت و در صحبت‌هایش موضعی شفاف نسبت به فتنه گرفت. وزیر پیشنهادی علوم همچنین در خصوص نامه منتسب به وی که در زمان فتنه نوشته شده به صراحت اعلام کرد «من به هیچ عنوان آن نامه را امضا نکردم و از آن خبر نداشتم.»

حضور پرشمار نمایندگان از طیف‌های مختلف در این جلسه نشان می‌دهد وزیر جدید پیشنهادی علوم این بار راه همواری را برای کسب رای اعتماد در پیش دارد.

پیش بینی می‌شود محمد فرهادی، وزیر جدید پیشنهادی علوم در جلسه علنی روز چهارشنبه با رای بالا موفق به کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس برای تکیه زدن بر کرسی صدارت وزیر علوم شود.

نظر شما