شناسهٔ خبر: 75364 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تماس وزارت ورزش برای منتفی شدن حضور کرانچار

درحالی که مراحل نهایی عقد قرارداد با زلاتکو کرانچار پشت سر گذاشته می شد، تماسی از وزارت ورزش و جوانان حضور این مربی کروات در تیم امید را در هاله ابهام فرو برده است.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، پس از مدتها کش و قوس بر سر انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید بالاخره اعضای هیات رئیسه فدراسیون رای به حضور زلاتکو کرانچار در این تیم دادند و مقرر شد مراحل رسمی عقد قرارداد با این مربی کروات طی شود اما یک تماس از وزارت ورزش با رئیس فدراسیون فوتبال حضور کرانچار در تیم امید را وارد چالش جدیدی کرد.

پس از آنها کمیته فنی فدراسیون فوتبال چند گزینه را برای هدایت تیم امید و جایگزینی زلاتکو کرانچار بررسی کرد و در نهایت به زلاتکو کرانچار رسید، حبیب کاشانی مدیر تیم امید مامور شد تا مذاکرات نهایی با این مربی کروات را در اردوی تیم امید در قطر پیگیری کند.

کاشانی در چند جلسه مسائل مورد نظرش را به کرانچار انتقال داد و با توجه به آشنایی که این دو از قبل با یکدیگر داشتند خیلی زود به توافق رسیدند تا وی جانشین وینگادا شود اما تصمیم نهایی به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه منوط شد.

در حالی که اعضای هیات رئیسه نیز در نشست هفته گذشته خود رای به انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید دادند و قرار بود وی بزودی هدایت این تیم را برعهده بگیرد، یک تماس از وزارت ورزش با علی کفاشیان، حضور کرانچار را در هاله ابهام برد و هنوز مشخص نیست که وی هدایت تیم امید را برعهده بگیرد یا خیر؟

به نظر می رسد دوئل غیرمستقیم محمود گودرزی و علی کفاشیان که طی هفته ها و ماه های گذشته بر سر مسائل مختلف ادامه داشته است، این بار در تیم امید وارد مرحله تازه ای شده است و وزارت نمی خواهد کرانچار سرمربی تیم امید شود. این در حالی است که تیم امید زمان زیادی تا شروع مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو ندارد و ۴۰ سال هم هست که به المپیک راه پیدا نکرده است.

در این میان کرانچار که به پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری مواجه شده تا پایان هفته جاری به فدراسیون فوتبال و حبیب کاشانی فرصت داده تا تکلیف او را مشخص کنند و در صورتیکه اختلافات بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حل نشود، این مربی کروات به پیشنهاد یکی از تیم های لیگ برتری(پیکان جدی ترین مشتری کرانچار است) پاسخ مثبت خواهد داد.

در حالی که علاقمندان به فوتبال امیدوارند این بار تیم امید بتواند طلسم ۴۰ ساله نرفتن به المپیک را بشکند اما به نظر می رسد اختلافاتی که بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال وجود دارد بازهم برای این تیم مانع ترشی خواهد کرد و تیم امید قربانی اختلافات این دو نهاد ورزشی خواهد شد.

نظر شما