شناسهٔ خبر: 75339 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جریمه در انتظار استقلال و پرسپولیس

رئیس کمیته انضباطی با اشاره به اینکه رای متخلفان دربی بزودی علام می‌شود، گفت: از سوی تماشاگران دو تیم تخلف‌هایی انجام شد که بدون شک جرایمی را برای آنها در نظر می‌گیریم.

به گزارش نماینده به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده، در خصوص اتفاقات دربی ۷۹، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشحالیم که این دیدار نسبت به ادوار گذشته از نظر نوع بازی، نتیجه و حتی رفتار تماشاگران متفاوت بود. از همه افرادی که سعی بر برگزاری یک دیدار بدون حاشیه داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث ریز و درشتی که در مسابقه توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظران کمیته انضباطی به ثبت رسیده، تصمیم نهایی در رابطه با تخلفات این دیدار را خواهیم گرفت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلف و فحاشی صورت گرفته که بدون شک جرایمی را برای تیم‌ها در نظر می‌گیریم. ضمن اینکه از سوی عوامل، بازیکنان و مربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال تخلفاتی رخ داد که رفتارهایشان باعث شد تماشاگران تحریک شوند.

حسن‌زاده همچنین تصریح کرد: متاسفانه برخی از رفتارها باعث شد تا سکوها دچار هیجان شده و تحریک شوند و در نهایت شاهد رفتارهای نامناسب از سوی تماشاچیان بودیم. فکر می‌کنم باید کادر فنی تیم‌ها، بازیکنان و مسئولان هر دو باشگاه متوجه نوع رفتار خود باشند زیرا دربی، بازی متفاوتی از دیگر رقابتهای لیگ بوده و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است

وی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه ما شاهد بودیم پس از عکس العمل کادر فنی تیم ها و یا بازیکنان، تماشاگران تحریک شده و دست به رفتارهای نامناسب می‌زدند. باید سختگیرانه و منطقی در مورد این بازی رای صادر کنیم. عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می‌دهد نیمکت، بازیکنان و مسئولان دو باشگاه هستند.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: بر همین اساس باید رایی را صادر کنیم که از این پس شاهد تخلفات این چنینی نباشیم. با سعه صدر تخلفات این بازی را بررسی کرده و رای نهایی خود را  اعلام خواهیم کرد. /

منبع سایت فدراسیون فوتبال

نظر شما