شناسهٔ خبر: 75275 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

با افزایش ۶۶۱ واحدی

شاخص کل بورس کانال ۷۶ هزار واحد را پس گرفت/ افزایش قابل توجه ارزش معاملات

بورس/1 شاخص کل بورس دقایقی قبل با تأثیر مثبت شرکت‌های خودرویی و بانکی کانال ۷۶ هزار واحد را پس گرفت و ارزش معاملات هم افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش نماینده، شاخص کل بورس از دقایق ابتدایی معاملات امروز روند صعودی به خود گرفته و دقایقی قبل هم کانال ۷۶ هزار واحدی را با افزایش ۶۶۱ واحدی پس گرفت.

بر اساس این گزارش ارزش معاملات در یک ساعت اولیه امروز به ۱۶۰ میلیارد تومان رسیده که این روند نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بالا و امیدواری‌ها را به آینده افزایش می‌دهد.

در بازار امروز بانک ملت، مپنا، بانک صادرات، بانک تجارت، بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، سایپا، بانک کارآفرین، بانک انصار، مخابرات، سرمایه‌گذاری خوارزمی، سرمایه‌گذاری ملی ایران، توسعه صنایع بهشهر، پتروشیمی تأمین، سرمایه‌گذاری سایپا و ایران ترانسفو بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص دارند.

با افزایش شاخص ارزش بازار هم به بیش از ۳۴۲ هزار و ۳۷۱ میلیارد تومان رسیده است.

در فرابورس هم شاخص با افزایش ۱۴ واحدی به ۸۵۸ واحد رسید که گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی جم، ذوب آهن اصفهان، نفت ایرانول، بانک دی، بانک خاورمیانه، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بانک ایران زمین و فولاد ارفع و نیروگاه برق عسلویه مپنا بیشترین تأثیر مثبت را دارند.

 

منبع: فارس

نظر شما