شناسهٔ خبر: 75215 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاسمی:‌ پدر پاشایی از همکاران ما در وزارت نفت بود

دلیل حضور وزیر سابق نفت در مراسم ترحیم مرتضی پاشایی

رستم قاسمی رستم قاسمی گفت:‌ پدر پاشایی از متدینین و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و از کارکنان خدوم و ارزشی وزارت نفت هستند که به لطف خدا از برادران ایمانی و مورد علاقه بنده بوده و هستند و پس از آنکه متوجه شدم هنرمند فقید فرزند ایشان بوده است وظیفه خود دانستم برای عرض تسلیت اقدام کنم.

به گزارش نماینده رستم قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره دلیل شرکت در مراسم ختم مرتضی پاشایی اظهار داشت: هنرمندان از بهترین سرمایه‌های ملت و کشور هستند و تکریم هنرمندان تکریم عواطف پاک و کرامت روح لطیف انسانی است که هدیه‌ای نورانی و الهی محسوب می‌شود.

وی افزود: هنرمندان ارزش‌های الهی و انسانی را در قالب‌هایی سرشار از معرفت و محبت و هماهنگ با فطرت پاک انسانی با تمام وجود آمیخته با عشق و فداکاری به عنوان اثر ماندگار و آرامش‌بخش روح و روان خلق کرده و به جامعه بشری هدیه می‌دهد.

وزیر سابق نفت با بیان اینکه علاقه مردم به هنرمندان علاقه به احساسات پاک و زلالی است که خداوند مهربان به انسان لطف فرموده گفت: خدا از روح خودش در انسان دمیده است و هنرمند نیز تجلی‌بخش زیبایی‌ها، خوبی‌ها و روشنایی‌هاست.

وی ادامه داد: هنرمند عزیز و فقید ما از خانواده‌ای متدین و حزب‌اللهی با عمر به ظاهر کوتاه ولی پربرکت خود توانست با خلق آثاری جاودانه نام نیک و به یاد ماندنی از خود به جای گذاشته و در قلب پاک مردم جای بگیرد که یکی از برکات عمر شریفش اثر معنوی در شب‌های ماه مبارک رمضان بود.

قاسمی اظهار داشت: پدر این عزیز از متدینین و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و از کارکنان خدوم و ارزشی وزارت نفت هستند که به لطف خدا از برادران ایمانی و مورد علاقه بنده بوده و هستند و پس از آنکه متوجه شدم هنرمند فقید فرزند ایشان بوده است وظیفه خود دانستم برای عرض تسلیت اقدام کنم.

وی اضافه کرد: واقعاً غم جدایی از چنین جوان هنرمند و خلاقی برای پدر او طاقت‌فرساست اما توسل به اهل بیت (ع) و روضه‌هایی که ایشان در مراسم خواندند موجب تسلی خاطر بازماندگان و شادی روح فرزند ایشان خواهد بود.

 

نظر شما