شناسهٔ خبر: 75140 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پیشنهاد جمعیت ایثارگران به دولت/ شعار کنگره تعیین شد

لطف الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: ما به دولت توصیه می‌کنیم تا کمیته مشترکی را در زمینه اقتصاد مقاومتی تشکیل دهد و از قوای دیگر و صاحب نظران کمک بگیرد.

به گزارش نماینده لطف‌الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه شب گذشته تشکل متبوعش اظهار داشت: در ابتدای جلسه موضوعات هسته‌ای مطرح شد و مشخص بود که آمریکا و استکبار زیاده خواهی می‌کنند و این زیاده‌خواهی، استراتژی آمریکایی‌ها است؛ چراکه آنها با اصل انقلاب مشکل دارند و موضوعات هسته‌ای بهانه است.

وی ادامه داد: برخی اعتقاد داشتند که می‌توان با آمریکا تفاهم کرد، اما تاریخ به ما نشان داده است که آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی کینه دارد و الان نیز می‌خواهد زمان را از ما بگیرد و مشکلات اساسی برای ما ایجاد کند. لذا تیم مذاکره کننده باید بر مواضع اصلی ما تأکید داشته باشند و بداند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران افزود: محور دوم بحث اقتصاد مقاومتی بود که آقای نادران بحث مفصلی را با کمیته اقتصادی ما مطرح کرد و ما معتقدیم مشکلات کشور در سایه توجه به اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد و فرآیند مذاکرات نشان داد که برای قدرتمند بودن باید به توانمندی‌های داخلی توجه کنیم.

فروزنده اظهار داشت: ما به دولت توصیه می‌کنیم تا کمیته مشترکی را در زمینه اقتصاد مقاومتی تشکیل دهد و از قوای دیگر و صاحب نظران کمک بگیرد تا از فرصت به وجود آمده در اثر تحریم‌ها، بتوانیم توانمندسازی تولید خود را بالا برده و در حوزه نفت به جای خام فروشی به فروش فرآورده‌های نفتی روی آوریم.

وی با بیان اینکه راهکارها و روش‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در کمیسیون‌های جمعیت ایثارگران بحث شد، گفت: این راه‌کارها در جلسات آینده نیز بحث می‌شود و بعد از آن گزارش راه‌کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی را منتشر می‌کنیم ضمن اینکه باید همه در این زمینه به دولت کمک کنند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره جمعیت ایثارگران، گفت: کنگره جمعیت ایثارگران ۱۱ دی‌ماه سال جاری با شعار "وحدت نیروهای اصولگرا" برگزار می‌شود.

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران ادامه داد: بحث اصلی در کنگره جمعیت ایثارگران "وحدت اصولگرایان" است و در این کنگره در مورد ضرورت وحدت اصولگرایان و آسیب‌های موجود در مورد وحدت، بحث و بررسی انجام خواهد شد تا وحدت اصولگرایان به صورت حداکثری با حفظ ارزش‌ها صورت گیرد.

 

نظر شما