شناسهٔ خبر: 75050 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

وزیر اطلاعات تشریح کرد؛

وزارت اطلاعات در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می کند/ پیشرفت اقتصادی با امنیت پایدار

علوی وزیر اطلاعات وزیر اطلاعات گفت: به لطف امنیت پایدار توام با نشاط و سرور ، شاهد پیشرفت ، کارآفرینی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی هستیم.

به گزارش  نماینده به نقل از واحد مرکزی خبری، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات درمراسم تودیع و معارفه مدیران کل اطلاعات خوزستان در اهواز، گفت : دشمن برای نا امن کردن کشور سرمایه گذاری فراوانی کرده است ولی این پیوندها، هم افزایی و هوشیاری مردم تاکنون دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشته است.

وی افزود : دولت تدبیر و امید با مردم یک گره خوردگی بسیار عمیقی پیدا کرده است و مردم در تحقق اهداف نظام اسلامی با دولت همراه هستند.

حجت الاسلام علوی افزود: وزارت اطلاعات در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می کند و درکنار دیگر دستگاههای دولتی و حکومتی و احاد مردم برای امنیت پایدار کشور تلاش خواهد کرد.

وی با ابراز رضایت از امنیت پایدار توام با نشاط در خوزستان و با قدردانی از نیروهای بومی و بزرگان استان در بسترسازی این امنیت گفت: در پرتو این امنیت همه کارآفرینان و سرمایه گذاران با اطمینان خاطر می توانند در  خوزستان فعالیت داشته باشند.

وزیر اطلاعات گفت:به لطف امنیت پایدار توام با نشاط و سرور ، شاهد پیشرفت ، کارآفرینی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی هستیم.

نظر شما