شناسهٔ خبر: 74452 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اسکلت یک انسان خون آشام +عکس

این اسکلت در شهر تاریخی و باستانی متعلق به پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است و با یک تیر آهنی در قلبش به زمین میخکوب شده بود.باستان‌شناسان معتقدند به احتمال فراوان این اسکلت به دوره مبارزه با خون آشام‌ها بر می‌گردد و تیر آهنی را نیز بعد از مرگ این خون‌آشام در قلب او فرو کرده‌اند.

به گزارش نماینده، این اسکلت در شهر تاریخی و باستانی متعلق به پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است و با یک تیر آهنی در قلبش به زمین میخکوب شده بود.باستان‌شناسان معتقدند به احتمال فراوان این اسکلت به دوره مبارزه با خون آشام‌ها بر می‌گردد و تیر آهنی را نیز بعد از مرگ این خون‌آشام در قلب او فرو کرده‌اند.قدیمی‌ها بر این باور بودند که این تیر مانع خروج ارواح شیطانی خون‌آشام از بدن مرده می‌شود و زندگی مردم به مشکل بر نمی‌خورد.


اسکلت 7000 ساله" یک مظنون خون آشام" در بلغارستان با میخی در قلبش

این اسکلت در شهر تاریخی و باستانی متعلق به پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است و با یک تیر آهنی در قلبش به زمین میخکوب شده بود.باستان‌شناسان معتقدند به احتمال فراوان این اسکلت به دوره مبارزه با خون آشام‌ها بر می‌گردد و تیر آهنی را نیز بعد از مرگ این خون‌آشام در قلب او فرو کرده‌اند.قدیمی‌ها بر این باور بودند که این تیر مانع خروج ارواح شیطانی خون‌آشام از بدن مرده می‌شود و زندگی مردم به مشکل بر نمی‌خورد. آنها همچنین پای چپ این اسکلت را از زانو قطع کرده و زیر بدنش گذاشته بودند.شهر محل کشف این گور از 20 سال پیش مورد حفاری‌های باستان‌شناسان قرار گرفته و بسیاری قدمت آن را پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح می‌دانند. پیش‌بینی می‌شود حدود 100 گور دیگر از خون‌آشام‌ها در مناطق مختلف بلغارستان وجود داشته باشد.

منبع: جوان و تاریخ

نظر شما