شناسهٔ خبر: 74284 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

محمد صالح جوکار در گفتگو با نماینده:

وقتی دیدند با این اقدام نمایندگان رضایت پیدا نمی کنند با استعفا موافقت نشده است/ عدم موافقت با استعفا نشان از بی ثباتی فکری تصمیم گیران است

جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم موافقت با استعفا نشان از بی ثباتی فکری تصمیم گیران است. اینکه یک روز استعفا دهند و روز دیگر استعفا پس گرفته شود نشان از عدم حسن نیت است.

محمد صالح جوکار در واکنش به عدم موافقت با استعفای میلی منفرد و سمنانیان در گفتگو با نماینده، تصریح کرد: میخواستند با این استعفا به نوعی رضایت نمایندگان را جلب کنند. قطعا با توجه به اینکه دیدند وضعیت مطلوبی برایشان نیست و با این اقدام نمایندگان رضایت پیدا نمی کنند با استعفا موافقت نشده است

نماینده مردم یزد همچنین تأکید کرد: واقعیت اینست با توجه به اهمیت این وزارتخانه و تأثیرات بسزایی که در حوزه های مختلف خواهد داشت برای نمایندگان شخص وزیر به لحاظ خصوصیات و ویژگی های مورد نیاز تصدی وزارت علوم موضوعیت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: عدم موافقت با استعفا نشان از بی ثباتی فکری تصمیم گیران است. اینکه یک روز استعفا دهند و روز دیگر استعفا پس گرفته شود نشان از عدم حسن نیت است.

جوکار در نهایت تصریح کرد: باید شاهد مواضع وزیر پیشنهادی باشیم و از سوابق گذشته وزیر پیشنهادی و آنچه از فضای امروز مجلس بر می آید عدم رأی آوری وزیر پیشنهادی است.

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۸-۲۵ ۱۷:۰۴علی یوسفی نسب 0 0

    ما یزدی ها به این نماینده عزیز افتخار می کنیم 
                                

نظر شما