شناسهٔ خبر: 74279 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام طاهری در گفتگو با نماینده:

وقتی متوجه شدند ترفند استعفا نتیجه بخش نیست، استعفا پس گرفته شد

کراپ‌شده - طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: این استعفا ترفندی برای کسب نتیجه بوده است. وقتی بازتاب آن را در بین نمایندگان دیدند متوجه شدند که این ترفند نتیجه بخش نیست برای اینکه از وجود اینها در وزارت علوم بی بهره نشوند، این استعفا پس گرفته شد.

حجت الاسلام سید علی طاهری در واکنش به پذیرفته نشدن استعفای میلی منفرد و سمنانیان از وزارت علوم، در گفتگو با نماینده تصریح کرد: اصل استعفا  یک حرکت کاملا حساب شده بود برای اینکه رأی و نظر نمایندگان را در خصوص وزیر پیشنهادی تغییر دهند و مشخص بود که یک ترفند است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اشاره به روند مدارای نمایندگان با فرجی دانا یادآور شد: اگر واقعاً وزارت علوم بنایش بر این بود که از وجود افراد افراطی مانند میلی منفرد و دیگرانی که در این وزارتخانه حضور دارند، استفاده نکند، باید زمان همان آقای فرجی دانا استفاده نمیشد. آقای فرجی دانا در انتخاب این افراد اشتباه کرد و بعد هم برای حضور این افراد پافشاری کرد. وقتی هم که نمایندگان جلسه گذاشتند که آقای فرجی دانا افراد افراطی را حذف کند، بازهم به این موضوع عمل نشد و حاضر شدند که وزیر استیضاح شود ولی این افراد حضور داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا همچنین تأکید کرد: چه اتفاقی افتاد که روز گذشته حاضر شدند این افراد کنار گذاشته شوند و امروز وقتی پذیرفته نشدن این استعفا اعلام شد مشخص شد که این استعفا ترفندی برای کسب نتیجه بوده است. وقتی بازتاب آن را در بین نمایندگان دیدند متوجه شدند که این ترفند نتیجه بخش نیست برای اینکه از وجود اینها در وزارت علوم بی بهره نشوند، این استعفا پس گرفته شد.

نظر شما