شناسهٔ خبر: 73948 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام حسینی در حاشیه بازدید از غرفه نماینده:

صداوسیما درزمان آقای ضرغامی عملکرد بسیار خوبی در زمینه سیاسی داشته است

بازدید «حجت الاسلام سید مرتضی حسینی» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری-تحلیلی نماینده یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در مقطعی که سیما شاید بیشتر از دو شبکه نداشت، ایشان با همت والایی که انجام داد شبکه های استانی، ملی و خارجی و نیز پایگاه های رادیویی زیادی را ایجاد کردو مخصوصا در بخش سیاسی ایشان خیلی موفق بودند و نقصی از صداوسیما ندیدیم.

حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی، نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس در حاشیه بازدید از غرفه نماینده در نمایشگاه مطبوعات عنوان داشت: انصافا آقای ضرغامی در دوره مدیریتی شان در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که مورد هجمه بیگانگان و دشمنان داخلی است، زحمات بسیار زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: در یک مقطعی که سیما شاید بیشتر از دو شبکه نداشت، ایشان با همت والایی که انجام داد شبکه های استانی، ملی و خارجی و نیز پایگاه های رادیویی زیادی را ایجاد کردو مخصوصا در بخش سیاسی ایشان خیلی موفق بودند و نقصی از صداوسیما ندیدیم.

این عضوکمیسیون فرهنگی مجلس یادآورشد: شاید در بخش های مذهبی و فرهنگی کوتاهی هایی از سوی صداوسیما انجام شد اما کارشان در بصیرت بخشی سیاسی به مردم بسیار مفید و اثرگذار بود.

وی درباره تعامل کمیسیون فرهنگ با وزارت ارشاد و نیز هنرمندان، اظهار داشت: ما درمجلس غیر ازکار قانونگذاری بایستی روی کار دستگاه هایی مانند وزارت ارشاد نظارت داشته باشیم و طبیعی است که ما به عنوان ناظر می توانیم درهمه مسائل دخالت کنیم، ما پیگیرهستیم آنچه در چارچوب های نظام نیست، رخ ندهد.

به گفته حجت الاسلام حسینی، در جلسه ای که در کمیسیون با وزیرو برخی معاونان ایشان داشته ایم گویا بناشده دو فیلم "من عصبانی نیستم" و "قصه ها" اکران نشوند.

 

نظر شما