شناسهٔ خبر: 73548 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

کمیسیون اصل ۹۰ هم ادعای سازمان محیط زیست را رد کرد/بنزین پتروشیمی‌ تبرئه شد

حسین آذین/1 سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اعلام این که گزارش این کمیسیون درباره بنزین پتروشیمی و واردات بنزین نهایی شده است از رد ادعای سازمان محیط زیست مبنی بر آلایندگی بنزین پتروشیمی ها خبر داد.

به گزارش نماینده، حسین آذین در گفت و گو با تسنیم با اعلام این که گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره بنزین پتروشیمی و بنزین وارداتی نهایی شده است گفت: به دلیل اینکه هنوز جواب یکی از مراجع مرتبط با این موضوع دریافت نشده بود، قرار شد این گزارش روز سه شنبه (۲۱ آبان ماه) اعلام شود.

نماینده مردم رفسنجان و اَنار گفت: البته هم اکنون می توان اعلام کرد کرد که ادعای سازمان حافظت محیط زیست مبنی بر آلایندگی هوای تهران به علت استفاده از بنزین پتروشیمی (ریفرمیت) رد شد.

وی با اظهار این که گزارش های" موانع تولید و سرمایه گذاری" و "علت معوقات بانکی" در کمیسیون اصل ۹۰ آماده شده است گفت: گزارش شکایت جمعی از صاحبان اراضی واقع در محدود پیست شمشک از شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی که در کمیسیون قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت بود نیز نهایی شده است.

آذین با اشاره به این که روز سه شنبه این هفته اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از ایران خودرو بازدیدی چند ساعته خواهند داشت، گفت: در این بازدید علاوه بر بررسی کیفیت و قیمت خودروهای این خودروساز، مشکلات و دیدگاه های مدیران آنها نیز دریافت می شود. همچنین مدیران ایران خودرو اعلام کرده اند، تغییراتی در خط تولیدشان ایجاد شده است که این موضوع هم بررسی می شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ اعلام کرد: هفته آینده جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست با موضوع زمین خواری برگزار خواهد شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۸-۱۹ ۱۴:۴۵sajad 0 0

     اگر کمیسیون برنامه 90 ورزشی بود رد نمی کرد.
                                

نظر شما