شناسهٔ خبر: 73335 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حجت‌الاسلام سعیدی مطرح کرد

سرلشکر قاسم سلیمانی زمینه‌ساز عزت اسلام در خاورمیانه/ نقش فرمانده سپاه قدس در آزادسازی آمرلی

سعیدی/1 نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرلشکر سلیمانی زمینه‌ساز عزت اسلام و مسلمین شده و با هدایت‌های مقام معظم رهبری زمینه عزت اسلام را در منطقه خاورمیانه فراهم کرده است.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با بیان اینکه نقش سرلشکر قاسم سلیمانی در ارتقای روحیه رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل ارزشمند و قهرمانانه است، گفت: سرلشکر سلیمانی یکی از افتخارات کم‌نظیر انقلاب اسلامی است. وی سرباز وفادار به ولایت بوده و هم در عصر حضرت امام(ره) در ولایت‌مداری ثابت‌قدم بوده‌ و هم در عصر رهبری حضرت‌ آیت‌الله امام‌ خامنه‌ای در ولایت‌مداری استوار بوده و هست.

وی افزود: به‌لطف خدا، جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای ارزشمندی داشته و دارد که فقط در صدر اسلام می‌توان نظایر آنها را پیدا کرد، یعنی در گلستان محمدی و علوی یا در گلستان نبوی و علوی، انسان‌های شایسته‌ای تربیت شده‌اند که در دوره خودشان افتخارات بزرگی را آفریده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: در عصر ما هم نفس مسیحایی حضرت امام(ره) زمینه‌ساز پیدایش، رشد و بالندگی چهره‌های ارزشمندی شد که بر تارک تاریخ می‌درخشند. یکی از آن چهره‌ها حاج قاسم سلیمانی است که هم در دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله خوش درخشیده و هم در عرصه‌های مختلف حضور فعالی داشته‌ است.

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: حاج قاسم سلیمانی با هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب در این دوره لرزه بر اندام دشمن انداخته است؛ سرلشکر سلیمانی زمینه‌ساز عزت اسلام و مسلمین شده و با هدایت‌های مقام معظم رهبری زمینه عزت اسلام را در منطقه خاورمیانه فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: حضور شجاعانه و دلیرانه سرلشکر سلیمانی در پیروی از رهبرش توانسته از نظر تقویت روحی در جبهه حق علیه باطل بسیار تأثیرگذار باشد. امروز می‌بینیم در عرصه‌های مختلف در غزه، لبنان، عراق، سوریه و یمن جبهه حق در برابر استکبار جهانی ایستاده و به مقابله برخاسته و به پیروزی‌های مختلفی دست پیدا کرده و تقویت روحیه رزمندگان اسلام در این دوره قابل اهمیت است که پیام حاج قاسم سلیمانی به رزمندگان غزه در تجاوز رژیم صهیونیستی در پایداری آنها بسیار مؤثر بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه قطعاً هدایت سرلشکر سلیمانی در پیروزی فرزندان رشید اسلام در عراق در برابر داعش بسیار تأثیرگذار بوده، اظهار داشت:  فتح آمرلی و فتوحات اخیر رزمندگان اسلام در عراق ناشی از بالا بودن روحیه این فرزندان اسلام است که سرلشکر سلیمانی و امثال ایشان در این پیروزی‌ها نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

حجت‌الاسلام سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ذخایر انقلاب بسیار گسترده است و سربازان و یاران امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای کم نیستند و یکی از آن افسران رشید و سرداران حاج قاسم سلیمانی است که امروز از این ذخایر ارزشمند در کشور برخورداریم که افتخاری برای این نسل و امت است و ان‌شا‌ءالله خداوند نگهدار و حافظ ایشان و همه ولایت‌مداران باشند.

نظر شما