شناسهٔ خبر: 73269 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

طباطبایی خبر داد

تشکیل کمیته‌های حزب «ندا»/ نهایی شدن اساسنامه و مرامنامه ندای ایرانیان

طباطبایی/1 عضو ارشد حزب نداى ایرانیان از تشکیل ۴ کمیته مختلف در حزب متبوع‌اش به منظور ایجاد ارکان رسمی «ندا» خبر داد و گفت: پیش‌نویس اساسنامه نهایى شده و مرامنامه حزب نیز برای ارائه به وزارت کشور آماده است.

به گزارش نماینده، سید شهاب‌الدین طباطبایی عضو ارشد حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: ارکان و کمیته‌های موقت این حزب تشکیل شده است تا پس از صدور مجوز رسمی حزب از سوى وزارت کشور، زمینه ایجاد و آغاز به کار ارکان رسمی را فراهم کنند.

طباطبایى افزود: کمیته‌های اطلاع رسانی، استانها، تشکیلات و آموزش تشکیل شده و جلسات دفتر سیاسی حزب نیز در طول ماه‌هاى گذشته با دستور کار تدوین بیانیه‌هاى راهبردى و مرام نامه و اساسنامه برگزار شده است.

عضو حزب نداى ایرانیان تصریح کرد: پیش‌نویس اساسنامه نهایى شده تا پس از موافقت اولیه به تصویب هیات موسس برسد و مرامنامه حزب نیز برای ارایه به وزارت کشور آماده است.

وى با بیان اینکه تشکیل دفاتر استانی حزب ندا در دستور کار کمیته استان‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان و همدان حلقه اولیه شورای شاخه استانی حزب شکل گرفته است.

طباطبایى در پایان تأکید کرد: حزب ندای ایرانیان با آمادگى کامل در انتظار صدور مجوز از سوى وزارت کشور است.

 

نظر شما