شناسهٔ خبر: 72907 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

با حضور گسترده مردم حکیمیه

پیکر والده آیت‌الله قرهی به سوی خانه ابدی تشییع شد

قرهی پیکر والده آیت‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(ع) با حضور مردم و خیل دوستداران روحانیت به سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

به گزارش نماینده  به نقل از فارس مراسم تشییع پیکر والده آیت‌الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(ع)، صبح امروز با حضور مردم و چهره‌های فرهنگی و انتظامی از جمله محمدحسین رجبی دوانی و سردار احمدرضا رادان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سوگواران در مهدیه القائم المنتظر(عج) حضور یافتند و ضمن عرض تسلیت به آیت‌الله قرهی، به قرائت قرآن کریم پرداختند.

در ادامه و با ورود تابوت حامل پیکر این مادر گرانقدر، زیارت پرفضیلت عاشورا قرائت شد. سپس زیر بارش شدید تگرگ، پیکر حاجیه خانم عصمت سلطانی قهی به خانه ابدی واقع در قطعه 96 بهشت زهرا(س) منتقل شد.

 

این خادمه بارگاه اهل بیت عصر روز تاسوعای حسینی در 87 سالگی به دیار باقی شتافت.

مراسم بزرگداشت والده آیت‌الله قرهی روز جمعه 16 آبان از ساعت 14:30 تا 16 در حسینیه مکتب الصادق(ع) ستارخان برگزار می‌شود. مراسم دیگری نیز روز دوشنبه 19 آبان از ساعت 14:30 تا 16 در مسجدالرسول واقع در میدان رسالت برگزار خواهد شد.

 

 

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس شورای حوزه‌های علمیه تهران نیز در پیامی، درگذشت مادر آیت‌الله قرهی را به این استاد حوزه علمیه تسلیت گفت.

 

نظر شما