شناسهٔ خبر: 72738 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حبیب کاشانی: با کرانچار مذاکره می کنم

مدیر تیم فوتبال المپیک گفت که تا زمان تعیین سرمربی تیم امید دستیاران او انتخاب و معرفی نخواهند شد.

به گزارش نماینده، حبیب کاشانی در گفت‌وگو با نماینده در خصوص اینکه مهدی تارتار به عنوان مربی تیم المپیک انتخاب شده و دستیار نلو وینگادا یا زلاتکو کرانچار خواهد شد عنوان کرد: من صحبتی با تارتار نداشتم. او افتخار فوتبال ایران است و جزو مربیان با دانش و با کلاش محسوب می‌شود.

وی افزود: در پرسپولیس که بودم با تارتار کار کرده‌ام و به علم او در عرصه مربیگری کاملاً واقف هستم، اما باید بگویم انتخاب مربی تیم المپیک برعهده من نیست و سرمربی تیم باید دستیارانش را انتخاب کند. تا زمانی هم که سرمربی جدید انتخاب نشود، دستیارانش مشخص نخواهند شد.

مدیر تیم فوتبال المپیک درباره اینکه چه زمانی تکلیف سرمربی جدید این تیم مشخص می‌شود، اظهار داشت: چند گزینه برای هدایت تیم المپیک داشتیم که بعضی از این افراد انصراف دادند و چند گزینه نیز باقی مانده‌اند. این اجازه را گرفته‌ام که با کرانچار مذاکره کنم و باید ببینیم با توجه به سوابقی که این مربی دارد و شرایطی که در دیگر تیم‌ها داشته آیا حاضر می‌شود هدایت این تیم را قبول کند یا نه.

کاشانی خاطرنشان کرد: باید با کرانچار مذاکره کنم و شرایط را بسنجم. اینکه حضور او چقدر برای ما هزینه خواهد داشت و چقدر می‌تواند به تیم المپیک کمک کند را باید بررسی کنم. بعد از جمع‌آوری این اطلاعات و جمع‌بندی نهایی باید موضوع را به کمیته فنی انتقال دهم تا تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد. قصد داریم این هفته تکلیف را مشخص کنیم و ببینیم تیم با کدام مربی به اردوی قطر می‌رود.

وی در پاسخ به این سؤال آیا ادامه همکاری وینگادا منتفی شده، گفت: از نظر کمیته فنی کار وینگادا تمام شده است و دیگر امکان ادامه همکاری با این مربی وجود ندارد.

مدیر تیم فوتبال امید در واکنش به این موضوع که برکناری وینگادا غرامت بالایی را به فدراسیون فوتبال تحمیل می‌کند، عنوان کرد: ابهت و شخصیت کشور ایران و مردم کشورمان آنقدر بالاست که بتوانیم با هزینه ناچیزی قرارداد سرمربی تیم المپیک را فسخ کنیم.

کاشانی یادآور شد: به دلیل ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و روزهای تاسوعا و عاشورا جلسه مربوط به بررسی سرمربی تیم امید به تاریخ دیگری موکول شد. من وظیفه دارم در این مدت با کرانچار صحبت و تکلیف را مشخص کنم تا گزارش را به اعضای کمیته فنی و فدراسیون فوتبال ارائه دهم.

نظر شما