شناسهٔ خبر: 72703 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مراسم عزاداری سالار شهیدان با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد

عزاداری رئیس جمهور مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) همزمان با روز هشتم ماه محرم‌الحرام با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پیش از ظهر یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، معاونان رئیس‌جمهور، وزرا، رئیس دفتر و مشاوران رئیس‌جمهور، معاونان وزرا و مدیران نهاد ریاست‌جمهوری در محل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

در این مراسم سرشار از معنویت که به نام جوان برومند ابا عبدالله(ع) حضرت علی‌اکبر بود، علاوه بر مداحی و ذکر مصیبت حادثه کربلا، حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان در سخنانی با اشاره به مشترک بودن غایت آرزو و مقصد نهایی انسان‌ها و اختلاف نظرها درباره راه‌های رسیدن به این نقطه، گفت: براساس رهنمودهای قرآن مجید، تقوا کلید اصلی گم نکردن راه است و پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در سرتاسر زندگی خود این مسیر را به انسان‌ها نشان دادند.

وی با اشاره به فضیلت‌های دوستی و محبت اهل بیت(ع)، اظهار داشت: باید راه درست زندگی را از امام حسین(ع) آموخت که او کشتی نجات است.

نظر شما