شناسهٔ خبر: 72318 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع):

ترویج سبک زندگی اسلامی محور برنامه های بنیاد امام رضا (ع) است

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی به ویژه در بین نسل جوان محور برنامه های این نهاد فرهنگی و هنری است

به گزارش نماینده سید جواد جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تکریم و بزرگداشت امامزادگان، چاپ و انتشار دستاوردهای برنامه های فرهنگی، هنری، ارتقای کیفی برنامه های موضوعی استانها و سازمانهای عضو، توسعه کمی و کیفی جشنواره ها و سوگواره ها و توسعه بخش بین المللی از اولویت های مهم این موسسه است.

وی بیان کرد: برای اجرای برنامه های فرهنگی این بنیاد ۳۶۰ تشکل مردمی و نهادهای فرهنگی با این موسسه همکاری می کنند.

جعفری با یادآوری تلاش های انجام شده برای برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س) در مدیریت استانی و شهرستانی و مرکز کشور از یک سال پیش تاکنون، این همایش را یکی از برنامه های فرهنگی برجسته از نظر کیفی و کمی خواند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) شرکت مقاله های علمی در سطح بالا را گواهی بر کیفیت عالی این همایش ذکر کرد.

مرقد مطهر بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) در ۸۰ کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، سالانه پذیرای زایران بی شماری از سراسر ایران اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کویت، بحرین، امارات، قطر و دیگر کشورهای عربی چون لبنان، عراق، عربستان و سوریه است.

کنگره ملی 'علمی، پژوهشی' بی بی حکیمه (س) روز چهارشنبه ) با قرائت پیام های آیات عظام نوری همدانی و علوی گرگانی و حضور شخصیت های برجسته علمی، دانشگاهی و مقام های کشوری در گچساران آغاز شده و امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پایان می یابد.

نظر شما