شناسهٔ خبر: 72188 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آشنا:

احترام به مجلس وظیفه همگان است/ تفسیرهای نادرستی از دیدگاه‌های مثبتم شد

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراط‌گرایان یک اصل اساسی است.

به گزارش نماینده حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو تسنیم، در خصوص نظر مجلس در عدم رأی اعتماد به محمود نیلی‌ احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: نظر مجلس و نمایندگان برای ما محترم است.

وی افزود: این امیدواری وجود دارد که در معرفی وزیر جدید آموزش عالی در علوم، تحقیقات و فناوری از طریق تعامل سازنده و اقناعی، موافقت اکثریت نمایندگان محترم مجلس با گزینه پیشنهادی جذب شود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند اظهارات شب گذشته منتسب به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص زیر بار نرفتن به نظر اقلیت مطلق پایداری در مجلس در عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تاثیرگذار بوده است، گفت: متأسفانه تفسیرهای ناروایی از دیدگاه‌های مثبت اینجانب صورت گرفت.

آشنا ادامه داد: احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراط‌گرایان یک اصل اساسی است.

 

نظر شما