شناسهٔ خبر: 72047 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خودروهای عجیب و غریب +تصاویر

خودروهای عجیب و غریب خودروهای عجیب و غریب

به گزارش نماینده، خودرو وسیله نقلیه ای برای استفاده خانواده است و با توجه به مدلش ظاهر متفاوتی دارد. خودروهای مدل بالا زیباتر و جذاب تر هستند اما عده ای هستند که می خواهند منحصر به فردترین خودروی دنیا را سوار شوند از این رو دست به کارهای بسیار عجیبی می زنند و خودروی خود را با پوشش های مختلف تزئین می کنند.

 

پشمالوترین خودرو

"ماریو لوسیا مانگو" یک آرایشگر ایتالیایی است که در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت خودروی کوچک خود را تماما با مو بپوشاند. او ابتدا تنها برای کل کل کردن با دوستانش این تصمیم را گرفت ولی به مرور علاقه اش به این کار بیشتر شد. این هنرمند ۴۴ ساله پس از جمع کردن موهای مردم ماه پیش کار خود را روی یک مدل فیات ۵۰۰ آغاز کرد. او پس از ۱۵۰ کار مداوم توانست خودروی خود را به پایان برساند و تقریبا تمام نقاط این خودرو با مو پوشیده شده است. این خودرو پشمالوترین خودروی دنیا نام گرفته است.

 

 

 

خودرو سکه ای

یک جوان ۲۹ ساله اهل دبی سال گذشته خودروی خود را با استفاده از ۵۸ هزار درهم تزئین کرد. این جوان خودرواش را برای نمایش در نقاط مختلف دبی قرار داده است. این مرد دوست دارد در آینده یک خودروی دیگر خود را با استفاده از سکه های مختلف از تمامی دنیا بپوشاند.

 

 

 

خودروی حیوانی

مردي در يكي از شهرهاي آمريكا خودروی خود را با ده‌ها حيوان تاكسيدرمي شده تزئئين كرده است. اين مرد از حيواناتي چون راكون، انواع گربه، سنجاب، روباه، كروكوديل و حتي قورباغه در به اصطلاح زيبا كرده خودروي خود استفاده كرده است. بوی حیوانات تاکسیدرمی شده روی این خودرو کمی آن را غیرقابل تحمل کرده است!

 

 

 

مینی ماینر کریستالی

در سال ۲۰۰۴  هنرمندی به نام "کیم بورکیت" دست به کاری جالب زد و به همراه همسرش توانست یک مینی ماینر را با کریستال بپوشاند.   این خودرو با استفاده از یک میلیون شیشه کریستالی خاص پوشیده شده است و رنگ های آن از ۵۰ نوع مختلف انتخاب شده اند. این خودرو در تاریکی ها هم می درخشد و نقشی که روی آن قرار دارد زمانی که نور به ان تابیده می شود هویدا شده و زیبایی دوچندانی به خودرو می دهد. ساخت این خودرو ۶ هفته به طول انجامیده است چرا که تمام این یک میلیون کریستال با دست روی خودرو چسبانده شده اند.

 

 

 

فولکس موسیقی دان

"هارولد بلنک" هنرمندی است که چند سال پیش توانست یکی از منحصر به فردترین خودروهای دنیا را در خانه اش بسازد. او فولکس قورباغه ای قدیمی خود را با استفاده از سازهای مختلف موسیقی پوشانده بود و نام خودرو خود را "فولکس موسیقی دان" گذاشت. این خودرو پس از رونمایی وارد موزه موسیقی آریزونا شد و همچنان نیز در آنجا زندگی می کند. این هنرمند پس از این فولکس به سراغ یک خودروی اسپرت رفت و آن را با استفاده از دوربین های مختلف پوشاند.

 

 

 

بیوک چمنی

چندی پیش هنرمندی انگلیسی خودرویی خلاقانه و سبزی ساخت که این روزها یکی از سبزترین خودروهای دنیا شناخته میشود. "جن پولس" هنرمندی است که توانست روی خوردوی خود چمن بکارد و یک خودروی چمنی بسازد. او حاک را با دانه های چمن ترکیب کرد و سپس این ترکیب را با مواد چسبناکی روی خودرو قرار داد. این هنرمند با آب دادن مداوم توانست یک خودروی چمنی داشته باشد و حالا مجبور است چمن های خودرویش را هر هفته کوتاه کند. "پولس" این حرکت را با لباس هایش نیز زده است و کلاه و کت و شلوار چمنی برای خودش درست کرده است.


 

 

فولکس پوشیده از سیگار

"کارولین استپلتون" یک هنرمند آماتور اهل فلوریداست که چندی پیش برای یک کمپین مبارزه با دخانیات خودرویی جالب طراحی کرد. این خودرو با بیش از ۵ هزار نخ سیگار پوشیده شده است و بر روی آن شعارهای منع سیگار قرار گرفته است. این خودرو باعث شد تا این هنرمند آماتور به شهرت خاصی دست پیدا کند و این خودرو همچنان در یکی از کمپین های ترک اعتیاد نگهداری می شود.

 

 

 

فراری مخملی

هفته گذشته تصاویری از یک فراری بسیار عجیب در اینترنت دیده شد که در آن خودرو با مخمل پوشیده شده بود. این خودرو مخملی که در انگلستان تردد می کند یک فراری به ارزش ۱۵۰ هزار پوند است که تنها برای روکش آن بیش از پنج هزار پوند خرج شده است. صاحب این فراری برای روکش این خودرو از بهترین و نرم ترین نوع مخمل استفاده کرده است.

 

 

 

فراری چرمی

سال گذشته یک ثروتمند انگلیسی دست به کاری عجیب زد و فراری خود را با چرم ناب پوشاند. او که قصد داشت بهترین و متفاوت ترین خودرو را سوار شود برای آن ۱۳۵ هزار پوند خرج کرد. کارخانه فراری با ساخت خودرو آن را به دست متخصصین تیونینگ سپرد و آن ها از بهترین نوع چرم برای این خودرو استفاده کردند. کار تیونینگ و چرم کشی روی این خودرو ۱۶ روز به طول انجامید.

 

 

 

مرسدس الماسی

در سال ۲۰۰۸ مرسدس بنز دست به اقدامی جالب زد و یک مدل SL۵۵۰ را که تماما با الماس پوشیده شده بود رونمایی کرد. البته هیچگاه اصل یا بدل بودن این الماس ها مشخص نشد اما به نظر می رسید که تمامی آن الماس ها واقعی نباشند. این خودرو با قیمت ۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد و عده ای نیز به همین علت الماس های آن را تقریبا تقلبی میدانند  زیرا ارزش الماس های واقعی در این سطح خیلی بالاتر خواهد بود.

 

 

 

ون آهن قراضه

"هانتر مان" صاحب ونی جالب و البته مشهور به نام "براس ون" است. این ون در اصل یک جیمس مدل ۱۹۷۵ است که این روزها به عنوان سنگین ترین اثر هنری خودرویی شناخته می شود. او این ون را پوشیده از مجسمه های آهنی کرده است که روی هم نزدیک به ۴۵۰۰ کیلوگرم وزن دارند و ارزش این آهن ها نزدیک به ۱۵ هزار دلار است ولی در کل قیمت این ون ۳۵۰ هزار دلار اعلام شده است.

 

 

 

خودروی حصیری

یگ جوان نیجریه ای به نام "اوجو اوبانی" که به حصیر بافی مشغول است برای تبلیغ کارش راهی جالب پیدا کرد او وانتش را که یک فولکس واگن قدیمی است تماما با حصیر پوشاند. نکته جالب در مورد این خودرو آن است که این جوان هم داخل و هم خارج آن را با حصیر پوشانده است. او برای ساخت این خودرو بیش از یک سال زمان صرف کرد.

 

 

 

ام جی کمربندی

"آن کونته" و "جین ویلی" در سال ۲۰۱۰ یک خودرو "ام جی" قدیمی که برای سال ۱۹۶۰ بود را به طرز جالبی بازسازی کردند. آن ها بعد از سه هفته کار توانستند این خودرو را با کمربند ایمنی دوباره زنده کنند. آن ها برای پوشاندن این خودرو از ۲۰۰ متر کمربند استفاده کردند. این خودرو این روزها در موزه بازیافت آمریکا زندگی می کنند و یکی از پرطرفدارترین مجسمه های آن جاست.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما