شناسهٔ خبر: 71357 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

در گفت و گو با ناصرنصیر/

تلویزیون برنامه‌های متنوعی برای محرم تولید کند/ خلاقیت نباشد تاثیرگذار نخواهیم بود

رامین ناصرنصیر بازیگر تلویزیون ازاینکه تلویزیون باید در ایام محرم آثار متنوع تولید کند سخن گفت و بیان کرد که هر سخنی وقتی بیش از حد تکرار می شود، تبدیل یک صوت شده و دیگر غنا و اهمیت خود را از دست می دهد.

به گزارش نماینده رامین ناصرنصیر در گفتگو با خبرنگار مهر از کارهایی که این روزها قرار است در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی داشته باشد اینگونه گفت: چندی پیش درباره «اتاق عمل» صحبت هایی داشتیم اما فعلا بازیگران اولیه و ثابت مشغول تصویربرداری هستند و هنوز کار در لوکیشن اصلی آغاز نشده است.

وی ادامه داد: البته من درگیر چند کار دیگر هم خواهم بود یکی از آنها پروژه «شهرزاد» حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی است. این کار در 15 آبان ماه کلید خواهد خورد و مجموعه پربازیگری خواهد بود. حال و هوای این قصه در تهران دهه 30 اتفاق می افتد و داستانی عاشقانه است که نوستالژی های زیادی برای مخاطب دارد.

بازیگر سریال «سه پنج دو» درباره درباره حضور خود در تلویزیون بیان کرد: حجم تولیدات تلویزیونی به دلیل مشکلات مالی کم شده است و اصولا به خاطر تنوع برنامه های ماهواره مردم بیشتر به سراغ شبکه های ماهواره ای می روند. من از ابتدای امسال سه تله فیلم و یک سینمایی داشتم اما اکثرا به من یا به بسیاری از همکارانم می گویند که شما را در تلویزیون نمی بینیم و چرا حضور ندارید.

ناصرنصیر همچنین به استفاده های غیر ضروری از دیگر ابزار تکنولوژیک همچون اپلیکیشن های تلفن های همراه اشاره کرد و گفت: عده ای می خواهند به خاطر استفاده نادرستی که بعضا از این نرم افزارها دارند، آنها را مسدود سازند اما این هم راهش نیست. اگر این نرم افزارها هم مسدود شود این نیاز از جای دیگری سر باز می کند و حتی اگر تبدیل به قانون شود ممکن است رعایت نشود.

این بازیگر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیک بودن محرم و برنامه های تلویزیون در این ایام اشاره کرد که تلویزیون باید در این حوزه تولیدات جدید و متنوعی داشته باشد تا مخاطبان را به خود جذب کند و افزود: تلویزیون باید از ساخت برنامه های تکراری پرهیز کند چراکه بعضی از سخنان وقتی بیش از حد تکرار می شوند اهمیت خود را از دست می دهند. ما در تمرین های تئاتری خود با این مساله روبه رو بوده ایم که به طور مثال وقتی کلمه «عدالت» را 200 بار تکرار می کرده ایم دیگر به یک صوت تبدیل می شود. در برنامه های تلویزیونی هم به همین ترتیب است زمانیکه کلامی بیش از حد تکرار شود گوش جامعه از آن پر می شود. بنابراین شاید بهتر است در این حوزه برنامه هایی هنرمندانه تر و به شکلی غیر مستقیم ساخته شود.

بازیگر مجموعه «کتاب فروش هدهد» در پایان سخنانش از حضورش در یک اثر نمایشی خبر داد و گفت: قرار است از 18 ابان نمایشی را به کارگردانی شیوا اردویی بازی کنم که در آن متنی از یاسمینا رضا با عنوان «نمایش اسپانیایی» کار خواهد شد.

 

نظر شما