شناسهٔ خبر: 71292 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس قوه قضائیه به اعضای جامعه مدرسین گزارش داد

آملی لاریجانی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه روز گذشته میزبان آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و معاونان این قوه بود.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه روز گذشته میزبان آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و معاونان وی بود.

در این جلسه آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در گزارشی به رفع بعضی از موانع و مشکلات موجود در قوه قضائیه در دوره مسئولیت خود اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با تأمین نیروی انسانی، نخبه‌ گزینی، آموزش قضات، آموزش‌های ضمن خدمت و ایجاد بعضی از معاونت‌ها مانند معاونت نظارت، معاونت فرهنگی، معاونت‌ فناوری و اطلاعات بخش دیگری از مشکلات را برطرف سازیم.

در ادامه این جلسه بعضی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مواضع صریح و شفاف آیت الله لاریجانی در مسائل فرهنگی و سیاسی تشکر کرده و توفیق بیشتر وی را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار شدند.

آیت الله آملی لاریجانی که خود از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است، این هفته با عنوان ریاست قوه قضائیه به همراه معاونان خود (حجج الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، رئیسی دادستان کل کشور، منتظری ریاست دیوان عدالت اداری، کریمی ریاست دیوانعالی کشور،   امینی معاونت منابع انسانی و ذوالقدر معاونت راهبردی) در جلسه هفتگی شورای عالی جامعه مدرسین حضور یافتند.

نظر شما