شناسهٔ خبر: 71159 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

شریعتمداری در گفتگو با "نماینده":

آیت‌الله مهدوی‌کنی پناهگاه حزب‌اللهی‌ها بود

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی پناهگاه نیروهای حزب اللهی بود، گفت: ایشان همواره در بزنگاه های حساس حضور جدی داشت.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگو با خبرنگار "نماینده"، در خصوص توصیه آیت الله مهدوی کنی به خواص، گفت: توصیه های ایشان را باید در آثارشان دید؛ این آثار موجود است.

وی همچنین با اشاره به ویژگی های آیت الله مهدوی کنی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، افزود: ایشان از گذشته های دور (قبل از انقلاب) همیشه پناهگاه بود، مسجد جلیلی قبل از انقلاب پاتوق حزب اللهی ها بود و بسیاری از اطلاعیه های حضرت امام خمینی(ره) در دوران خفقان طاغوت در این مسجد منتشر می شد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان یکی دیگر از ویژگی های بارز رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری را دفاع و تبلیغ وی از امام خمینی(ره) عنوان کرد و اظهارداشت: وی در آن دوران حتما در سخنرانی هایشان نامی از حضرت امام راحل  می بردند و همه را به نهضت امام دعوت می کردند.

شریعتمداری با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی پس از پیروزی انقلاب هم در مقاطع حساس ورود پیدا کرد، یادآورشد: ایشان به سختی کار هیچگاه «نه» نگفتند و همواره در بزنگاه های حساس حضور جدی داشتند.

نظر شما