شناسهٔ خبر: 71130 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

حاشیه سفر دولت به زنجان/ نهاوندیان آذری زبان شد

نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در مرکز سامانه ۱۱۱ شهر زنجان به تماس یکی شهروندان با زبان آذری پاسخ داد.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، محمد نهاوندیان که به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برای نهمین سفر داخلی کاروان تدبیر و امید به استان زنجان سفر کرده است، بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) پس از بازدید از سامانه سامد به خبرنگاران گفت: خوشبختانه گسترش ارتباطات به صورت تلفنی رو به جلوست و گام مثبتی در دو سویه کردن سفرها محسوب می شود.

وی ادامه داد: با طراحی که صورت گرفته است همه شهروندان استان زنجان می توانند با این سامانه تماس بگیرند و مطالب، پیشنهاد و یا درخواست هایشان را مطرح کنند.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که این مرکز به صورت سه شیفته در حال فعالیت است، اضافه کرد: نظرات و مسایلی که دراین سامانه ثبت می شود به سرعت مورد بررسی قرار می گیرد، بعضی به فاصله چند ساعت و بعضی در طول یک روز رسیدگی می شود.

نهاوندیان خاطر نشان کرد: با امکاناتی که برای پایش و نظارت در این سامانه وجود دارد، می توان از فعالیت و پیگیری دستگاه های اجرایی برای رسیدگی به مسایل مردم پایش و نظارت شود.

وی تاکید کرد: این سامانه همچنین می تواند در دریافت بازخورد اقدامات دولت کمک کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این مرکز به تماس یکی شهروندان با زبان آذری پاسخ داد.

در ستاد مرکزی ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مستقر در زنجان۲۰۰ اپراتور آموزش دیده به طور همزمان نسبت به ثبت نظرات مردم اقدام خواهند کرد.

به گزارشنماینده، همچنین محمد نهاوندیان در سفر کاروان تدبیر و امید به خراسان رضوی با موتور خود را به جلسه هیئت دولت رساند.

 

نظر شما