شناسهٔ خبر: 71108 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

با حضور میرلوحی و درستکار برگزار می‌شود

بازخوانی خاطراتی از آیت‌الله مهدوی‌کنی در «زنده‌باد زندگی»

مجله شبانگاهی «زنده‌باد زندگی» چهارشنبه ۳۰ مهر با یادی از آیت‌الله مهدوی کنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش نماینده  «محمدجعفر خسروی» با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: با توجه به رسالت و هدف گروه برنامه ساز این برنامه که ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی و درگذشت عالم ربانی، آیت الله مهدوی کنی، امشب میزبان حجت الاسلام سیدمحمدحسین میرلوحی (نوه ایشان) و همسرشان خانم پناهیان که دختر حجت الاسلام پناهیان هستند، می باشیم تا به بیان یاد و خاطره‌ای از این مرد فقیه و بصیر بپردازند.

وی افزود: در بخش دیگری از برنامه علی درستکار (مجری برنامه این شبها) که از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) و معاشران ایشان بودند در استودیوی برنامه حاضر می‌شوند تا از خاطرات دوران دانشجویی و نوع رفتار فردی و اجتماعی آیت الله مهدوی کنی برای مخاطبان مطالبی را عنوان کنند.

خسروی تأکید کرد: همچنین زوج دانشجویی به نام کامران امیدی و مهدیه معادی که خطبه عقد آنها را آیت الله مهدوی کنی قرائت کرده بودند در برنامه حاضر خواهند شد تا خاطرات آن روزشان را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که محمدجعفر خسروی تهیه کنندگی و اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۴۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

 

 

نظر شما