شناسهٔ خبر: 71069 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه ستاد نماز جمعه درباره زمان نماز و تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی کنی

آیت الله مهدوی کنی ستاد نمازجمعه تهران اعلام کرد درهای دانشگاه تهران صبح فردا (پنجشنبه) برای مراسم تشییع پیکر آیت الله مهدوی کنی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به روی عزاداران باز است.

به گزارش نماینده، روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد تشییع پیکر مطهر فقیه عالیقدر، مجتهد عظیم الشان، مجاهد نستوه مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی (رضوان الله) یار دیرین امام (ره) و رهبری فردا (پنجشنبه) در دانشگاه تهران خواهد بود و راس ساعت هشت و ۳۰ دقیقه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر ایشان نماز میت اقامه خواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مراسم تشییع از ساعت ۷ صبح با زیارت عاشورا شروع خواهد شد و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز حسن فردی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت (ع) حاج سعید حدادیان ادامه خواهد یافت.

در اطلاعیه ستاد نماز جمعه تهران آمده است: پس از اقامه نماز، تشییع پیکر پاک این عالم ربانی از خیابان انقلاب به سمت چهار راه ولیعصر تا خیابان حافظ خواهد بود و سپس در شهر ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراسم تشییع و تدفین انجام خواهد شد.

ستاد نماز جمعه تهران از مردم خواست که از وسایل نقطه عمومی جهت شرکت در این مراسم استفاده و از آوردن اشیا حجیم به داخل دانشگاه خودداری کنند.

بر اساس این اطلاعیه، شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه و شرکت مترو تهران آماده خدمت رسانی به عزاداران خواهند بود.

 

نظر شما