شناسهٔ خبر: 71024 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فدایی:

جهان اسلام در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمر بسیج شود/ سران سعودی رفتار منافقانه و کفرآمیز دارند

فدایی/1* دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:اگر امثال شیخ نمر به شهادت برسند، مظلومیت آنها و آه مظلومان، دامن آل‌سعود را خواهد گرفت و سعودی‌ها هزینه‌های سنگینی برای این اعمال خود پرداخت خواهند کرد.

به گزارش نماینده حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به اعلام حکم اعدام آیت‌الله نمر رهبر منتقدان رژیم‌ سعودی، اظهار داشت: آنچه در حال حاضر از عملکرد رژیم سعودی می‌بینیم، تفاوتی با رژیم‌صهیونیستی ندارد.

وی ادامه داد: رژیم‌صهیونیستی و رژیم سعودی 2 روی یک سکه هستند که در اختیار نظام سلطه جهانی یعنی آمریکا عمل می‌کنند و رفتار و عملکرد سعودی‌ها و صهیونیست‌ها در راستای تحقق اهداف آمریکایی‌هاست.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه سران سعودی مسلمان نیستند و رفتار منافقانه و کفرآمیز دارند، گفت: اینها اسم اسلام را برای موجه جلوه دادن اعمال شیطانی خود صرفا یدک می‌کشند.

فدایی تاکید کرد: قطعا اگر امثال شیخ نمر به شهادت برسند، مظلومیت آنها و آه مظلومان، دامن آل‌سعود را خواهد گرفت و سعودی‌ها هزینه‌های سنگینی برای این اعمال خود پرداخت خواهند کرد.

وی با ابراز امیدواری از بسیج شدن جهان اسلام برای رساندن اعتراضات و انتقادات به آل‌سعود، تصریح کرد: انشالله بسیج عمومی جهان اسلام بتواند بازدارنده باشد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: احیانا اگر آل‌سعود به عمل خبیثانه خود یعنی اعدام شیخ نمر دست بزند، به دنبال آن واکنش‌های سنگین‌تری رخ خواهد داد.

نظر شما