شناسهٔ خبر: 70986 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تماشا/ تصویربرداری «قورباغه و قناری» به نیمه رسید

مجموعه تلویزیونی «قورباغه و قناری» جدیدترین اثر مهدی فخیم‌زاده به نیمه راه رسید و تصویربرداری سکانس‌های خارجی ادامه دارد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری تسنیم، تصویربرداری تازه‌ترین سریال مهدی فخیم‌زاده که درباره مبارزه با موادمخدر است و به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز برای نمایش از شبکه یک ساخته می‌شود، به نیمه رسیده است.

گروه و عوامل تولید این سریال بعد از لوکیشن‌ بیمارستان در حال حاضر مشغول ضبط سکانس‌های خارجی هستند و تا چند روز آینده در این لوکیشن حضور دارند و تصویربرداری سریال را ادامه می‌دهند.

این سریال که پیش از این عملیات فوق سری نام داشت، به «قورباغه و قناری» تغییر نام داده و یکی از متفاوت‌ترین آثار مهدی فخیم‌زاده خواهد بود، چرا که یک داستان معمایی پلیسی را با لحن کمدی و طنز به تصویر می‌کشد.

مهدی فخیم‌زاده تاکنون سریال‌های پلیسی معمایی ساختمان 85 و خواب و بیدار را برای تلویزیون ساخته، در این سریال نیز به قاچاق مواد مخدر و تلاش‌های معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در این زمینه می‌پردازد.

حبیب دهقان‌نسب نقش سرهنگ احمد نادری را بازی می‌کند، رامین راستاد ایفای نقش یکی از خلافکاران را در این سریال برعهده دارد و مهدی فخیم زاده، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، امیرمحمد زند، رانا قیصر نژاد، ساناز بندانی و محمد صادقیگلناز خالصی، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمدی‌نژاد، حکیمه رثاقی و حمید قلی‌خانی از دیگر بازیگرانی هستند که در «قورباغه و قناری» حضور دارند.

فیلمنامه این سریال را حسین تراب‌نژاد نوشته است و داستان درباره عملیات ویژه فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان موادمخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در تولید این سریال فرشاد گل‌سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، بابک پناهی طراحی صحنه و لباس و مهدیه اعرابی طراح گریم حضور خواهند داشت. سرهنگ عبدالله قاسمی مشاور انتظامی سریال قورباغه و قناری است و بهنام خاکسار طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه یارانه‌ای این سریال را برعهده دارد.

«قورباغه و قناری» برای پخش در زمستان امسال با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در شبکه یک تولید می‌شود.

 

نظر شما