شناسهٔ خبر: 70805 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بررسی گزارش سقوط هواپیما در جزیره کیش در دستور کار مجلس قرار گرفت

هواپیمای ناجا/1 بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد سانحه سقوط هواپیما در آبهای جزیره کیش که اسفندماه سال گذشته اتفاق افتاد در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش نماینده به نقل از  مهر، جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۲۰۶ نماینده آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

علاوه بر این طرح اصلاح ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و افزایش سهم توسعه مناطق کمتر توسعه یافته از ۲ درصد به ۴ درصد منابع عمومی دولت نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت همچنین امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رسیدگی به برخی مواد لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را نیز در دستور کار دارند.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت های تعاونی روستایی که از مجمع تشخیص مصلحت نظام اعاده شده نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح حمایت از احداث، تجهیز و نوسازی مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها را نیز در دستور کار دارند.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد سانحه سقوط جت فالکن فلایت چک سازمان هواپیمایی کشور در آبهای جزیره کیش که اسفندماه سال گذشته اتفاق افتاد را نیز در دستور کار دارند.

نظر شما