شناسهٔ خبر: 70708 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

تقدیر ویژه تل آویو از شبکه "من و تو"/ مدیر شبکه: مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند

اسرائیل و من و تو اخیرا روزنامه دولتی اسرائیل طی گزارشی با تیتر «تلویزیون من‌و‌تو، سفیر صلح خاورمیانه»[!] خروجی این تلویزیون لندنی را رضایتمند و موفقیت‌آمیز توصیف کرده است.

به گزارش نماینده به نقل از جام نیوز، چندی پیش شبکه ماهواره ای «من‌و‌تو» (manoto) با پخش مستندی تحت عنوان "انقلاب۵۷" بار دیگر به دودمان منحوس پهلوی خوش‌خدمتی کرد.

این شبکه لندنی که از آغاز فعالیتش مانند همزاد خود «بی بی سی فارسی» (BBCPersian)* در مظلوم‌نمایی خاندان پهلوی و کوشش برای ناامید ساختن مردم ایران از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته، در سالیان اخیر بارها و بارها بازگرداندن اعتبار از دست رفته پهلوی ها را در دستور کار خود قرار داده است.

تهیه و تولید مستند انقلاب۵۷ پس از پخش مستند "رضاشاه" نشان داد خط مشی واقعی شبکه من و تو -که سال‌ها برای جلب مشتری خود را بی‌طرف جلوه می‌داد- چیست و این رویکرد از کجا نشأت می‌گیرد؟

تولید برنامه‌های متعدد با محتوای مونارشیستی (سلطنت طلبانه) در این سال‌ها تحسین و تشویق مخالفان نظام اسلامی خصوصا صهیونیست‌ها را نصیب دست‌اندرکاران من و تو کرده است.

اخیرا روزنامه دولتی اسرائیل (هاآرتص/HAARETZ) طی گزارشی با تیتر «تلویزیون من‌و‌تو، سفیر صلح خاورمیانه»[!] خروجی این تلویزیون لندنی را رضایتمند و موفقیت‌آمیز توصیف کرده است.

هاآرتص گستاخانه مردم انقلابی ایران در آن دوران را مشتی آشوبگر! معرفی کرده و مدعی شده است: «شبکه من‎و‎تو پس از تجربه‌اندوزی از دو مستند "از تهران تا قاهره" و "رضاشاه" توانسته مستند جامع تری (انقلاب۵۷) را برای نسل جوان ایرانی تولید کند و تفسیر دقیقی از انقلاب ایران و چهره واقعی شاه به مردم نشان دهد. »[!]

این رسانه صهیونیستی همچنین با عوامل تولید "انقلاب۵۷" به گفتگو پرداخته است.

"آرش آشتیانی" برنامه‌ساز و تهیه‌کننده تلویزیون من‌و‌تو که در ساخت مستند رضاشاه نیز همکاری داشته، در مصاحبه با هاآرتص ضمن تشکر از مدیر شبکه (کیوان عباسی) به‌خاطر حمایت از تولید این مستند، همکاری‌های بی‌دریغ بی بی سی در تولید "انقلاب۵۷" را ارج نهاده و از مدیریت بخش فارسی بی بی سی تشکر و قدردانی کرده است.

هاآرتص در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرده است: «شنیده ها حاکی است کیوان عباسی (مدیر شبکه من‌و‌تو) با همکاری سازمان رادیو تلویزیون اسرائیل توانسته با قدرت و به خوبی از پس تولید این مستند برآید و بخش زیادی از تصاویر دیده نشده مستند انقلاب۵۷ را سازمان فوق در اختیار تلویزیون من‎و‎تو گذاشته است. »

این روزنامه اسرائیلی تلویزیون من‌و‌تو را یکی از بهترین شبکه‌های فارسی‌زبان معرفی کرد و در پایان مدعی شد: «به نظر می‌آید این تلویزیون می‌تواند سفیر صلح مردم ایران با مردم اسرائیل باشد [!] تحقق این امر به همکاری رسانه‎های اسرائیل با من‎و‎تو بستگی دارد و البته نباید کارشکنی‌های جمهوری اسلامی را نیز نادیده گرفت. »

هاآرتص تنها رسانه اسرائیلی نیست که خوش‌خدمتی تلویزیون من و تو به سلطنت‌طلبان را می‌پسندد.

کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل نیز همزمان با پخش مستند انقلاب۵۷ به "رضا ربع پهلوی" تریبون داد تا علیه انقلاب اسلامی ملت ایران عقده‌گشایی کند و برای مخاطبان تلویزیون اسرائیلی از تاج و تخت پدرانش بگوید.

حال این سؤال جدی همچنان خودنمایی می‌کند که: «من و تو که از ابتدای فعالیت، ظاهرا بدون هیچ اسپانسر مالی و یا تبلیغات بازرگانی، خود را تلویزیونی مستقل و خصوصی جلوه می‌داد، چه شد که رفته‌رفته در مسیر جلب رضایت اسرائیلی‌ها و سلطنت‌طلبان حرکت کرد؟ »

یادآور می‌شویم ویژه برنامه‌های این تلویزیون لندنی در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، هنوز از آرشیو سوابق من و تو حذف نشده است.

ناگفته نماند پیش از پخش مستند انقلاب۵۷، یک منبع صهیونیستی از آغاز همکاری رسمی شبکه فارسی زبان من و تو با تلویزیون اسرائیل خبر داده بود.

خبرگزاری "walla" نگرانی‌های مسئولان کانال ۱۰ اسرائیل از تحولات منطقه را علت کلید زدن چنین همکاری اعلام کرد و نوشت: «این همکاری بین کانال ۱۰ اسرائیل و شبکه من و تو در تولید برنامه‌ای که همزمان در هر دو شبکه پخش می شود، صورت می گیرد. »

کیوان عباسی، مدیر شبکه من‌و‌تو، در گفتگو با این خبرگزاری صهیونیستی مدعی شد: «بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند [!] و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال ۱۰ به توافق برسم. »

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۰۹:۰۰حقایقی 0 2

    بنام خدا     باسلام    در معرفی چهره هایی مانند   کیوان  و ارش  وسوابق انان در حال و گذشته وفعالیتهای انان اطلاعات بیشتری برای اگاهی افکار عمومی و میزان انحرافات اخلاقی این شبکه های ماهواره ای منتشر نمایید. متشکر
                                

نظر شما