شناسهٔ خبر: 70203 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

اخراج پسر "جو بایدن" به علت اعتیاد

یک منبع آگاه آمریکایی روز پنجشنبه اعلام کرد پسر «جو بایدن» معاون رئیس جمهور این کشور اوایل سال کنونی پس از نتیجه مثبت آزمایش استفاده از ماده مخدر کوکائین، از فهرست افراد ذخیره نیروی دریایی حذف شد.

به گزارش نماینده به نقل از رویترز؛ این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود دراین باره گفت نتیجه آزمایش استفاده از ماده مخدر کوکائین «هانتر بایدن» که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ صورت گرفت، مثبت اعلام شد.
«رایان پری» سخنگوی نیروی دریایی آمریکا موضوع اخراج پسر «بایدن» از این نیرو را در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ مورد تایید قرار داد، اما اعلام کرد قوانین حاکم بر حریم خصوصی به وی اجازه نمی دهد جزئیات بیشتری را درباره علت اخراج شدن «بایدن» عنوان کند.
بایدن که ۴۴ سال سن دارد و در یک موسسه سرمایه گذاری مشغول به کار است در واکنش به انتشار این اخبار، از اخراج شدن از فهرست افراد ذخیره نیروی دریایی ابراز تاسف کرد.
وی در بیانیه ای در این باره نوشت:‌ «خدمت کردن در نیروی دریایی آمریکا، افتخار من در زندگی بود. من شدیدا متاسف هستم و احساس شرمندگی می کنم، زیرا اقدامات من باعث اخراج شدنم (از نیروی دریایی) شد. من به تصمیم مقامات نیروی دریایی احترام می گذارم. »
دفتر معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار این خبر، هر گونه درخواست برای اظهار نظر در این خصوص را به دفتر وکیل «هانتر بایدن» ارجاع داد.
«بیو بایدن» دیگر پسر معاون رئیس جمهور آمریکا و دادستان کل ایالت «دلاور» نیز به عنوان یکی از اعضای گارد ملی ارتش آمریکا به مدت یک سال در عراق خدمت می کرد.

منبع: واحد مرکزی خبر

نظر شما