شناسهٔ خبر: 69982 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تخفیف ۷ تا ۱۰ درصدی قیمت بلیت‌ قطار در مسیر مشهد و برخی مسیرهای پرتردد

قطار/1 یکی از شرکت‌های حمل و نقل ریلی‌‌ بلیت‌های قطارهای خود را در مسیر‌های مشهد، شیراز، اصفهان و کرمان با تخفیف ۷ تا ۱۰ درصدی عرضه می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گروه توسعه ترابر ایرانیان ‌تخفیف‌های در نظر گرفته شده در تمامی مسیرهایی که قطارهای نور در حال تردد هستند و در مهر و آبان ماه سال جاری ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش تخفیف‌های قطارهای نور در مسیرهای مختلف به شرح ذیل اعلام شده است:

مسیر تهران به مشهد در روزهای شنبه، یکشنبه و جمعه و در مسیر مشهد به تهران در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به میزان ۷ درصد.

مسیر اصفهان به مشهد در تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه و سه‌شنبه و در مسیر مشهد به اصفهان نیز در تمامی روزهای هفته به غیر از جمعه و شنبه به میزان ۱۰ درصد.

مسیر تهران به شیراز روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از تهران و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از شیراز به میزان ۷ درصد.

مسیر تهران به کرمان در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از تهران و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از کرمان به میزان ۷ درصد.

‌روزهایی که برای تخفیف اعلام شده مختص ایام غیر پیک مهر و آبان است و ایام پر سفر را شامل نخواهد شد؛ به همین منظور و برای آگاهی از ایام پیک، این تاریخ‌ها در جدول زیر آمده است:

آبان‌‌ماهمهرماهمسیر
۷ تا ۱۱۱۱-۱۲-۱۹-۲۰تهران - مشهد
۱۳ تا ۱۶۱۳-۱۴-۲۱-۲۲مشهد -تهران
۷ تا ۱۱۱۱-۱۲-۱۹-۲۰اصفهان - مشهد
۱۳ تا ۱۶۱۳-۱۴-۲۱-۲۲مشهد - اصفهان
۷ و ۹۹ و ۱۷تهران - شیراز
۱۶ و ۱۶۱۴ و ۲۲شیراز - تهران
۸ و ۱۰۱۰ و ۱۶تهران - کرمان
۱۳ و ۱۵۱۳ و ۲۳ و ۲۱ و ۱۵کرمان - تهران

بنابراین گزارش شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا با داشتن واگن‌های لوکس مسافری‌ از سال ۹۰ با وارد کردن ۶۴ واگن پا به‌ عرصه خدمات ریلی گذاشت.

 

نظر شما