شناسهٔ خبر: 69765 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اهتمام جدی مسئولان برای شفا‌ف‌سازی پرونده بدهکاران بزرگ بانکی

شجاعی کیاسری4 نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان قوا برای شفاف‌سازی پرونده بدهکاران بزرگ بانکی اهتمام جدی دارند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس از شهرستان ساری، رمضان شجاعی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاون‌گران استان مازندران اظهار داشت: تعاون ریشه در باور دینی و قرآنی ما دارد و در مازندران به عنوان کایر مشهور است.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه اشتغال در بخش تعاون قانون زیادی داریم و قانون نیز بر این امر تاکید دارند، افزود: تعاون‌گران از پول‌های خرد و سالم اقدام به ایجاد اشتغال کردند و اطمینان کاملی دولت و ملت به این بخش دارند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش دولتی به دلایل محتلف مفسده زیاد است و در بخش خصوصی پول‌ها نیز به انحراف می‌رود.

شجاعی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس درباره توجه به تعاونی‌ها گفت: قرار است کسانی که تسهیلات معوقه کلان دارند پرونده آنها توسط دستگاه قضایی، مسئولان اطلاعات و مسئولان انتظامی رسیدگی شود که آیا این معوقات به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود آمد و یا ممکن است افرادی وام کلان میلیاردی گرفتند و در مکان‌های دیگر سرمایه‌گذاری کردند و نتوانستند براساس طرحی که تسهیلات گرفتند به مردم خدمات دهند.

این مسئول بیان داشت: معتقدیم که بخش زیادی از فعالان اقتصادی ما برای توسعه کشور فعالیت می‌کنند ولی افرادی که در این بخش خیانت کردند قرار است به صورت جدی پرونده آنها بررسی شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از تعاون گفت: با حمایت جدی از تعاون بسیاری از مشکلات اقتصادی، اشتغال و بیکاری رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی سخت‌گیری‌های در حوزه تعاون وجود دارد با تعامل توسط وزرا قابل رفع است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که در مازندران وجود دارد، موانع توسعه تعاونی‌ها، معوقات بانکی، مالیات، و ارزش افزوده است که نیاز است مسئولان در این زمینه قدم مناسبی بردارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه روان‍سازی تسهیلات تعاونی‌ها فراهم شود.

نظر شما