شناسهٔ خبر: 69592 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

معاون امور زنان وزیر ورزش و جوانان:

بیانیه مجلس انگیزه ما را بیشتر کرد

معاون امور زنان وزیر وزش وجوانان بدنبال بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزارت ورزش جوانان و قهرمانان مدال آور به ویژه نمایندگان بانوی محجبه ایران در بازیهای آسیایی 2014 از نمایندگان ملت تشکرکرد.

به گزارش نماینده از وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در گفت و گو با این مرکز، بیانیه اخیر مجلس شورای اسلامی درخصوص موفقیت ورزشکاران بانوی محجبه ایرانی را مهم و قابل تقدیر دانست وگفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که ورزش بانوان را مورد واکاوی قرار دادند و زحمات ما، ورزشکاران، مربیان و داورانِ زنِ محجبهء ایرانی را بی پاسخ نگذاشتند.

وی گفت: قطعا کمک های آنها به ما انگیزه بیشتری می دهد تا در ارایه الگوی شایسته زن مسلمان ایرانی موفق تر عمل کنیم و به اهدافمان برسیم.

شهریان درباره برنامه های این معاونت برای حضور موفق زنان ورزشکار ایرانی در مسابقات مختلف گفت: کاروان زنان ایران در اینچئون کیفیت لازم را داشتند و توانستند ۱۲ مدال کسب کنند. اگر کمی تجربه بین المللی ورزشکارانمان بیشتر بود علاوه بر ۲ مدال طلای کسب شده می توانستیم مدال های نقره مان را نیز خوش رنگ تر کنیم.

شهریان در پایان گفت: از همین امروز برای بازیهای آسیایی چهار سال آینده برنامه ریزی می کنیم تا رشته هایی را که زنان ایرانی می توانند در آن موفق باشند شناسایی شود. هدف اصلی ما برای دوره آینده این بازیها کمک به کاروان تیم ایران است تا در جدول رده بندی مقام بهتری کسب شود.

۱۶۶ نماینده مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در بیانیه ای از وزارت ورزش و جوانان و قهرمانان محجبه زن مدال آور بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ تقدیر کردند.

نظر شما