شناسهٔ خبر: 69378 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با "نماینده" مطرح شد؛

آغار فعالیت انتخاباتی تشکل همسو با محسن رضایی

محسن رضایی "کمیته انتخاباتی جبهه ایستادگی در حال فعال شدن است و در مجمع عمومی که دوم آبان ماه تشکیل خواهد شد مباحث کلی اعلام می شود".

حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با " نماینده، " با اشاره به اینکه کمیته انتخاباتی تشکل متبوعش در حال فعال شدن است، گفت: مجمع عمومی جبهه، دوم آبان تشکیل می شود و مباحث کلی که مربوط به انتخابات است در آنجا اعلام خواهد شد.

وی افزود: ما در انتخابات فعال ظاهر خواهیم شد بنابراین در تلاشیم تا افراد را برای انتخابات شناسایی کنیم.

دبیرسیاسی جبهه ایستادگی گفت: مواضع جبهه به صورت کلی در مجمع عمومی رسانه ای خواهد شد و فعالیت کمیته انتخابات هم بعد از مجمع عمومی شکل خواهد گرفت.

کنعانی مقدم همچنین از سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مجمع عمومی تشکل متبوعش خبر داد و اظهارداشت: برای سخنرانی اصلی با سه، چهار نفر صحبت کرده ایم و در حال انجام هماهنگی ها هستیم و رضایی هم سخنران اول مجمع عمومی جبهه ایستادگی است.

وی در ادامه درخصوص نظر محسن رضایی پیرامون "همایش برزرگ اصولگرایان"، افزود: در این زمینه باید از خود وی سوال کنید اما از ما در جبهه ایستادگی برای حضور در این مراسم دعوت نشده است.

دبیرسیاسی جبهه ایستادگی همچین تاکید کرد: تشکل متبوعش خود را جزوء اردوگاه اصولگرایان می داند اما از همکاری و همیاری با احمدی نژاد تبری می جوید.

نظر شما