شناسهٔ خبر: 68983 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تمهیدات پلیس برای برگزاری دعای عرفه

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای برگزاری دعای عرفه در کلیه مراکز زیارتی،‌ حسینیه‌ها و مساجد اعمال خواهد کرد.

به گزارش نماینده، سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، در مورد تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ برای جلوگیری از ترافیک در محدوده اماکن برگزارکننده دعای عرفه اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ویژه‌ای را در کلیه مراکز زیارتی، امامزاده‌ها، حسینیه‌ها و مساجد اعمال خواهد کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در راستای این تمهیدات، پلیس راهور در محدوده این اماکن حضور خواهد داشت و برای روان‌سازی جریان ترافیک نقش مؤثر خود را ایفا خواهد کرد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: برای مراکزی که از قبل به ما نامه زده‌اند که برنامه ویژه‌ای برای دعای عرفه خواهند داشت، نیروی پلیس پیش‌بینی شده که در این مراکز به صورت ویژه حضور خواهد داشت.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد:‌ پلیس راهور تهران بزرگ در مناطق ۱۱ و ۱۲ که شامل مهدیه تهران و مساجد و حسینیه‌های معروف است، حضور ویژه خواهد داشت.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس راهور به منظور روان‌سازی و جلوگیری از توقف و ترافیک‌های احتمالی استقراری ویژه در نقاط مختلف تهران بزرگ خواهد داشت تا این مراسم هرچه باشکوهتر و با آرامش بیشتر اجرا شود.

 

نظر شما