شناسهٔ خبر: 68828 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حسینیان در واکنش به شعار هر توافقی بهتر از هیچ توافقی گفت:

چنین شعارهایی، تن دادن به ذلت در توافقات را نشان می دهد

حسینیان عضو کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و مردم شدیدا روی نتایج مذاکرات حساس هستند و این شعار بوی ناپسندی را از خود منتشر می کند و علامت می دهد پشت پرده مسائلی هست و این بزرگواران در حال زمینه سازی هستند تا تن به ذلت بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نماینده در خصوص "کمپین بی نام و نشانی که همراه با یک سایت اینترنتی برای امضا شدن توافق با ۱+۵ تحت هر شرایطی"، براه افتاده است، اظهار داشت: این شعاری نامعقولانه است زیرا ممکنست توافق نامه ای با تبعاتی بسیار منفی برای نظام جمهوری، کشور و مردم همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: اینگونه کارها از روحیه هایی فتحعلیشاهی بر می خیزد زیرا قرارداد ترکمنچای و گلستان را بهتر از ترک مخاصمه می دانستند و آمدند قراردادهای منفوری را که هنوز هم بار منفی زیادی برای کشور دارد را منعقد کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چنین رفتارهایی و جمع آوری امضا نشان دهنده اینست که اینها به آن اهدافی که به مردم قول داده اند، نرسیده اند زیرا اینها در شعارهای انتخاباتی شان رقیب را متهم می کردند که بخاطر نداشتن فن دیپلماسی نتوانسته اند در مذاکرات موفق شوند.

حجت الاسلام حسینیان عنوان داشت: ظاهرا تیم مذاکره کننده با همه نرمش و عقب نشینی هایی که کرده اند به این نتیجه رسیده اند که راه به جایی نمی برند و نتایج مثبتی  را برای مردم کشور به ارمغان نخواهند آورد که چنین شعارهایی را ساز می کنند،

این عضو کمیسیون اصل نودم مجلس یادآورشد: مجلس و مردم شدیدا روی نتایج مذاکرات حساس  هستند و این شعار بوی ناپسندی را از خود منتشر می کند و علامت می دهد پشت پرده مسائلی هست و این بزرگواران در حال زمینه سازی هستند تا تن به ذلت بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: گروه مذاکره کننده بدانند که خانواده های شهدا، نیروهای انقلابی و مردمی که یک ذره ارق وطنی و ملی داشته باشند چنین قرارداد ذلت باری را نمی پذیرند و عکس العمل نشان می دهند و نمی گذارند اینها هرکاری می خواهند، انجام دهند.

 

 

نظر شما