شناسهٔ خبر: 68823 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

کوثری در گفت و گو با نماینده:

پنهان کردن نتایج مذاکرات، نشاندهنده ضعف گروه مذاکره کننده است

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ما یک خطوط قرمزی داریم که اگر تیم مذاکره کننده طبق آن عمل نکنند نشان دهنده ضعف شان است چون نمی توانند به داخل کشور پاسخگو باشند، نتایج را پنهان کاری می کنند.

محمداسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نماینده در خصوص "کمپین بی نام و نشانی که همراه با یک سایت اینترنتی برای امضا شدن توافق با ۱+۵ تحت هر شرایطی"، اظهار داشت: اولا هر توافقی که می شود هم مجلس و هم مردم از متن صحیح آن  بایستی مطلع شوند که تیم مذاکره کننده در توافقات چه می کند و نتایجشان به چه شکلی بوده است؟

وی ادامه داد: ما یک خطوط قرمزی داریم که اگر تیم مذاکره کننده طبق آن عمل نکنند نشان دهنده ضعف شان است چون نمی توانند به داخل کشور پاسخگو باشند، نتایج را پنهان کاری می کنند.

وی درباره چاپ پوستر در وزارت امور خارجه با شعار هر توافقی بهتر از هیچ توافقی است و ارسال آن برای  برخی کارگردانان برای گرفتن امضا گفت: این کار نوعی جنگ روانی راه انداختن است که به هیچ وجه هم قابل قبول نخواهد بود، بالاخره حتما در این هفته پیش رو دکتر ظریف برای بیان نتایج مذاکرات باید به کمیسیون امنیت ملی در مجلس بیاید  و در هفته گذشته اینها چون به روسیه رفته بودند نتوانستیم آنها را به مجلس دعوت کنیم.

وی در پایان درباره این شعار تصریح کرد: این شعار اصلا درست نیست و ضرورتی ندارد که حتما در این مذاکرات به توافق برسیم و توافقی مورد قبول است که همه منافع ما در چارچوب قانون NPT حفظ شود.

 

 

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۱۴:۲۴ 0 0

    مصلحت تاضعف خیلی فاصله داره
                                

نظر شما