شناسهٔ خبر: 68784 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مردم آمریکا درباره کشتار انسان‌ها و ترویج تروریسم سکوت نکنند

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امیدواریم مردم آمریکا نیز به اظهارات رئیس‌جمهور آرژانتین توجه لازم را داشته باشند و درباره کشتار انسان‌ها و ترویج تروریسم توسط دولت آمریکا، سکوت نکنند.

به گزارشنماینده سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آرژانتین در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: از اینکه، بعد از سال‌‌ها مقام اول کشور آرژانتین به صراحت اعلام می‌کند که ایران دخالتی در ماجرای آمیا نداشته، خوشحالیم اما باید گفت که این حقیقت برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تلخ بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارند، آرژانتین را مستعمره خود کند، تصریح کرد: همانظور که رئیس‌جمهور آزاده آرژانتین گفت، تمام دنیا می‌دانند که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی دست‌پرورده آمریکا هستند.

نقوی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس مواضع رئیس‌جمهور آرژانتین را تحسین می‌کند، افزود: رئیس‌جمهور آرژانتین در حالی از حقیقت سخن گفت که رسانه‌های مدعی جریان آزاد رسانه‌‌ای، پخش اظهارات وی را قطع کردند و اجازه ندادند صدای ایشان به گوش مردم جهان برسد اما باید گفت که دیگر دوران سانسور گذشته است و برخی رسانه‌ها همچون بی‌بی‌سی و صدای آمریکا که بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس و آمریکا هستند، دیگر در بین ملت‌های جهان وجاهت ندارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: امیدواریم مردم آمریکا نیز به اظهارات رئیس‌جمهور آرژانتین توجه لازم را داشته باشند و درباره کشتار انسان‌ها و ترویج تروریسم توسط دولت آمریکا، سکوت نکنند.

 

نظر شما