شناسهٔ خبر: 68594 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

استفاده ارتش اسرائیل از کودکان آمریکایی

ارتش اسرائیل در حال تحقیق در خصوص گزارشی است که نشان می‌دهد کودکان آمریکایی که به اسرائیل کمک می‌کنند توسط افسران گردان شناسایی "نهال" برای شلیک سلاح هایی در یک محدوده موقت نظامی دعوت شده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از جروزالم آنلاین، سخنگوی دفتر ارتش اسرائیل در واکنش به اتفاقی که در آن افسران ارتش اسرائیل از کودکان آمریکایی برای شلیک سلاح در یک محدوده نظامی موقت ارتش دعوت کرده اند تاکید کرد که تحقیقات اولیه نشان می دهد که این یک حادثه بسیار جدی است که از معیارهای پذیرفته شده فراتر رفته است. این اتفاق مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

کودکان آمریکایی که بین ۱۰ تا ۱۵ سال سن داشته اند با نظارت مقام های ارشد گردان شناسایی "نهال" شامل فرمانده و معاون واحد آموزش اقدام به شلیک سلاح های مختلفی از جمله ام ای جی، تاوور و ام ۱۶ بدون فراگرفتن آموزش های لازم، بدون کلاه و محافظ گوش کرده اند که این اقدام بر خلاف مقررات ایمنی ارتش اسرائیل است.

تصاویر گرفته شده توسط تلفن همراه نشان می دهد که بر اثر تیراندازی های خطرناک آتش سوزی به وقوع پیوسته و نیروهای آتش نشانی با عجله برای خاموش کردن آتش وارد عمل شده اند.

فرمانده نیروهای دفاعی اسرائیل در ابتدا و پیش از انتشار تصاویر گرفته شده از این حادثه گزارش های مربوط به تیراندازی را رد کرده بود.

نظر شما